Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@01:50:56 GMT

خزانه خالی بود یا در دولت شما خالی شد؟

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۱۹۸۲۶

خزانه خالی بود یا در دولت شما خالی شد؟

بدهی دولت به صندوق تامین اجتماعی در دولت روحانی ۲/۵ برابر شده است.

روزنامه کیهان در ویژه‌های خود نوشت: علی دهقان‌کیا نایب‌رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران گفت: تا پایان سال ۹۲ بدهی دولت به صندوق تامین اجتماعی ۶۳ هزار میلیارد تومان بود که این بدهی تا پایان سال ۹۵ به ۱۴۱ هزار میلیارد تومان رسید و با کسری بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان سال ۹۶ در پایان امسال این بدهی به ۱۶۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یادآور می‌شود در این دوره ۴-۵ ساله کل بدهی‌های دولت نیز در حوزه‌های مختلف ۲ تا ۳ برابر افزایش یافته است و این درحالی است که آقای روحانی در شروع کار دولت خویش ادعا می‌کرد خزانه خالی است و اگر توافق با آمریکا و غرب انجام شود، مشکلاتی از این قبیل حل خواهد شد. اما اکنون درحالی‌که انواع امتیازات اقتصادی و سیاسی و فنی به غرب واگذار شده، مشکل کسری بودجه دولت و خالی بودن خزانه از همیشه بیشتر به چشم می‌آید؛ بدون آنکه معلوم شود وعده‌هایی نظیر آوردن ۱۵۰ میلیارد دلار پول به کشور و سود روزانه ۱۷۰ میلیون دلار به کجا ختم شده است.

عجیب‌تر اینکه در همین دوره برخی مفاسد بزرگ نظیر غارت ۱۶ هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان نیز اتفاق افتاد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003IzK

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ساخت پنج‌هزار خوابگاه متأهلی دانشجویی تا پایان کار دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی زلفی‌گل، امروز_ شنبه، هشتم اردیبهشت _ در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه یاسوج، با اشاره به اینکه کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هر سال دو بار کنکور برگزار می‌شود، الحمدالله روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد برگزاری کنکور سالم و با امنیت کامل بودیم.

وی افزود: در یک منطقه‌ای که به دلیل سیل، مشکل پیش آمده بود، کنکور را تکرار خواهیم کرد و داوطلبان کنکور در این منطقه نگرانی نداشته باشند.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری، گفت: چند مورد مشکل و تخلف در کنکور امسال داشتیم، برخورد لازم انجام و به هیئت مرتبط خود معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون سه هزار خوابگاه متأهلی در سراسر کشور در دست ساخت است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این تعداد تا پایان دولت سیزدهم به پنج‌هزار خوابگاه می‌رسد.

زلفی‌گل خاطرنشان کرد: واقعیت امر توسعه فیزیکی زیرساخت‌ها از دستور کار خارج شده و افزایش کیفیت زیرساخت‌هایی دانشجویی اولویت کاری وزارتخانه بوده که در این راستا برنامه‌ریزی‌های مدون و منسجمی صورت گرفته است.

وی افزود: خوابگاه دانشجویی یاسوج با زیربنایی دو هزار ۶۲۰ متر مربع در چهار طبقه و ۳۵ واحد ساخته خواهد شد.

کد خبر 748448

دیگر خبرها

  • کارشناس صهیونیست: چرا نتانیاهو برای حمله به رفح معطل می‌کند؟
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • ریسک سرمایه گذاری از طریق برات الکترونیکی صفر است
  • ساخت ۵ هزار خوابگاه متاهلی تا پایان دولت
  • ماهیگیری با دست خالی! (فیلم)
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی
  • تحریم مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • غرب تحریم‌های مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است