Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی موبایلی در شهرستان های گناوه و دیر که اصلی ترین مرکز ورود کالا به استان بوشهر است در روزهای گذشته تجماعاتی اعتراض آمیز رخ داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  سپاس؛در سال جاری چندین بار ملوانان و لنج داران به اعتراض از تخلیه کالای همراه ملوان(ته لنجی) اعتراضاتی داشتند و تجمعاتی مقابل فرمانداری، بخشداری و استانداری بوشهر داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این رویداد نمایندگام مردم در مجلس شورای اسلامی دست بکار شدند و توانستند مصوبه ای برای رفع این موضوع از مجلس گرفته و دولت را مکلف به اجرای آن کنند.

اما دولت در این میان تعرفه های تخلیهه کالا از بنادر استان بوشهر را افزایش داده است که فشارهای اقتصادی به ملوانانو لنج داران وارد می کند.

 بر اساس اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی موبایلی در شهرستان های گناوه و دیر که اصلی ترین مرکز ورود کالا به استان بوشهر است در روزهای گذشته تجماعاتی اعتراض آمیز رخ داد.

این اقدام در آستانه نوروز موجب افزایش قیمت در بازار مصرف و به دلیل نگه داشته شدن مواد غذایی در انبارها موجب فاسد شدن آنها خواهد شد.
 با توجه به نزدیک شدن به نوروز 97 و احتیاج ملوانان به درآمد کافی، در این اقدام قطعا این قشر ضعیف در جامعه به مشکلات و آسیب های اجتماعی جدی روبرو خواهد کرد که آثار منفی خواهد داشت.

حال باید منتظر ماند که مسئولین استان بوشهر در مقابله با پدیده مهم ته لنجی چه واکنشی نشان خواهند داد، آیا تخلیه کالا از مسیر گمرکات باا همین تعرفه های سال 96 وارد سال 97 می شود یا اینکه کاهش تعرفه ها برای رفع تجمعات صنفی در پی خواهد داشت؟

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید

ابوالحسن عالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال ۴۱ خانوار با ۱۲۳ نفر از مزیت این پروژه برخوردار شدند.

وی بیان کرد: منابع تامین آب این پروژه خط کوثر و چاه است و در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال در دهه فجر سال قبل عملیاتی شد که با همت و تلاشی مضاعف پیش از آغاز فصل تابستان به مرحله بهره‌برداری رسید.

عالی اظهار کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستا‌های کردوان سفلی، شیخیان ماری و شیخیان سلنجی نیز همزمان با روستای چاه حسین جمال عملیاتی شده است که روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود.

وی افزود: افزایش سطح بهداشت و سلامت آب شرب و همچنین تقویت پایداری آب شبکه از اولویت‌های اصلی در اجرا پروژه‌های نوسازی شبکه‌های آبرسانی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • تعطیلی شبکه الجزیره نقض آزادی بیان است
  • حکم اسرائیل برای تعطیلی دفتر الجزیره
  • بیانیه الجزیره پس از بستن دفاتر این شبکه در اراضی اشغالی
  • یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه
  • یورش پلیس رژیم صهیونیستی به دفاتر الجزیره پس از اعلام تعطیلی این شبکه
  • کابینه رژیم صهیونیستی به تعطیلی شبکه الجزیره رأی داد
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک