Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمان از آغاز عملیات درختکاری در مسیر آرامستان جدید آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، ایمان سیف‌الهی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های عید، گل و گل‌کاری در  شهر است، گفت: تنها تا پایان هفته جاری برای خرید گل و گیاه فرصت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمان سیف‌الهی با اشاره به انجام گل‌آرایی سفره‌های هفت سین سطح شهر با همکاری مناطق و سازمان پارک‌ها و فضای سبز، افزود: برخلاف سال گذشته که مقدار قابل توجهی گل و گیاه فصلی داشتیم، امسال تاکنون گل و گیاهی به دستمان نرسیده است.

وی تصریح کرد: ۱۵ اسفندماه جاری همزمان با روز درختکاری، با همکاری شهرداری منطقه یک و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری، مسیر آرامستان جدید درختکاری می‌شود.

سیف‌الهی با بیان اینکه نام‌گذاری پارک‌ها باید موضوعیت داشته و تکراری نباشد، گفت: برخی از اسامی پارک‌های شهر کرمان علی‌رغم زیبا بودن، با ساختار و طراحی پارک همخوانی ندارد.

وی همچنین با اشاره به فرسودگی برخی جداول و لزوم جدول‌گذاری مجدد در بعضی معابر شهر از جمله رفیوژ وسط بلوارها و اطراف پارک‌ها، گفت: چنانچه جدول‌گذاری دوبل انجام شود، علاوه براینکه عمر جداول بیشتر می‌شود، از هدر رفت آب در هنگام آبیاری درختان و فضای سبز جلوگیری می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمان کرمان تصریح کرد: متاسفانه به دلیل نبود انشعاب آب خام در نزدیکی برخی پارک‌های سطح شهر، از آب شرب جهت آبیاری درختان و فضای سبز استفاده می‌شود که باید در این مورد چاره‌اندیشی شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرمان هم در این نشست گفت: ستاد تنظیم بازار از روز گذشته آغاز به کار کرده است.

محمد حسین مومنی با اشاره به اینکه به مناسبت ایام نوروز، همچون سال‌های گذشته غرفه‌های فروش لوازم سفره هفت سین در سطح شهر فعالیت خواهند کرد، تصریح کرد: همچنین غرفه‌های فروش میوه از ۲۷ اسفندماه جاری راه‌اندازی می‌شوند که نرخ میوه آنها ۱۵ درصد زیر قیمت بازار است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ با اجرای این طرح، پارک خودرو فقط به مدت نیم ساعت رایگان خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود