Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@04:18:50 GMT

احمدی نژاد و میرحسین؛ دو تفاوت و دو تشابه

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۲۲۹۱۵

عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان در کانال شخصی خود نوشت، بارها گفته و نوشته ام که آنچه در سال 1388 اتفاق افتاد یک طراحی از پیش انجام شده بود که ربطی به احمدی نژاد نداشت. اولین حجت هم نوع شعارهای مطروحه علیه اصل انقلاب، ولایت فقیه و آرمان های امام بود و دهها سند دیگر نیز وجود  دارد.

اما احمدی نژاد در آخرین نامه اش به رهبری دو موضوع را مطالبه کرده است که  ادعا ومطالبه موسوی در آن زمان بود، لذا امروز وجه تمایز احمدی نژاد و موسوی در دو چیز است و اشتراکشان دو چیز دیگر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 تمایز اول اینکه یکی در حصر و دیگری آزاد است  و دوم اینکه موسوی در حصر به یکی از کاندیدای تایید شده نظام رای داد اما احمدی نژاد و دوستان رای باطله دادند و اصرارداشتند دوربین ها هم ضبط  و منتشر کنند.

اما دو موضوع مطروحه احمدی نژاد عین موسوی است: اول اینکه موسوی انتخابات را خیمه شب بازی دولت و صدا و سیما می دانست و احمدی نژاد آن را محصول مهندسی شورای نگهبان می دانست، حال همه منتظرند ببینند احمدی نژاد خودش را محصول مهندسی می داند یا مثل همه مسائل دیگر خود را یک استثناء قلمداد می کند.

دوم  اینکه موسوی خواستار ابطال انتخابات و برگزاری انتخابات مجدد ریاست جمهوری بود، اما احمدی نژاد چند قدم جلوتر است یعنی هم خواستار ابطال انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم است هم انحلال مجلس شورای اسلامی و برگزاری انتخابات زودهنگام و هم عزل رئیس قوه قضائیه!

نتیجه اینکه احمدی نژاد برای هجو نظام حاضر است بدنامی و عدم مشروعیت خود را نیز اثبات و فریاد بزند.

اما نظام از اصول ثابت و مشخصی پیروی می کند، سال1388 از احمدی نژاد دفاع نکرد بلکه از رای اکثریت و جمهوریت دفاع کرد و امروز نیز همان دفاع از جمهوریت ادامه دارد و ربطی به دفاع از حسن روحانی ندارد.

این جمله امام را باید با طلا نوشت و همه جا نصب کرد که: "این ولایت فقیه است که جلوی دیکتاتوری را می گیرد" مصداق آن هم فرق نمی کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۲۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس

حمیدرضا بهمنی‌نژاد گفت: با توجه به حساسیت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای حفاظت و حراست از آرای مردم گنبدکاووس ۷۰۰ نفر به عنوان ناظر انتخاباتی، دوره‌های ویژه را آموزش دیدند.

وی با بیان اینکه مهمترین اصل برای برگزاری انتخابات دور دوم، تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات مانند دور اول است افزود: درگلستان فقط انتخابات درگنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

بهمنی نژاد افزود: استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه با هفت نماینده در مجلس است و اعتبارنامه ۶ منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تائید شد.

او گفت: طبق قانون اساسی، کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس شرکت کنند که در مرحله اول نیز در این شهرستان رای دادند و یا به دلائلی نتوانستند در انتخابات دور اول شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • ۴۸۰ کودک بازمانده از تحصیل در خراسان جنوبی به چرخه آموزش برگشتند
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!