Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مهدی عزتی رئیس اداره بهزیستی شهرستان تایباد گفت: بهزیستی تایباد با کمک سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های دولتی برای خانواد‌های ساکن شهر که دارای دو عضو معلول هستند ۳۰ میلیون تومان وبرای خانواده‌های ساکن روستا که دارای دو عضو معلول هستند ۱۸ میلیون تومان و برای خانواده‌هایی که دارای یک عضو معلول هستند یک تا هشت میلیون تومان کمک بلا عوض پرداخت نموده است همچنین ۱۸ واحد مسکونی با کمک سایر دستگاه‌های دولتی آماده ودر اختیار این خانواده‌ها قرار داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این سازمان ،امسال اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال داشته که با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۲۰ میلیون تومان به افراد تحت پوشش جهت اشتغال در طرح‌های کشاورزی، دامداری ، صنایع خدماتی گام موثری در اشتغالزایی و استقلال مالی خانواده‌های تحت پوشش برداشته است و همچنین وسایل کمک توانبخشی از قبیل ویلچر، سمعک را به صورت رایگان در اختیار معلولین قرار داده است وهزینه‌ای جهت زنان سرپرست خانوار بیمه شده تامین اجتماعی درنظر گرفته شده که به صورت ماهیانه پرداخت می‌شود.
رییس اداره بهزیستی تایباد گفت: سازمان بهزیستی در حوزه‌های توانبخشی (معلولین)، امور اجتماعی (زنان سرپرست خانوار و مهد‌های کودک)، پیشگیری (مراکز مشاوره و مراکز ترک اعتیاد)، مشارکت‌های مردمی (کمک‌های مردمی) فعالیت دارد.
عزتی افزود: بهزیستی اداره‌ای حمایتی و تخصصی در زمینه خدمت رسانی به معلولین و محرومین است وخواستار حمایت سایر سازمان‌ها نسبت به مناسب سازی مبلمان شهری وایجاد امکاناتی از قبیل آسانسور، بالابر، سطح شیب دار برای تردد افراد معلول و سالمندان شد.   انتهای پیام //ف.م

    بهزیستی تایباد کمک بلا عوض به خانواده‌های معلولین  اعطا می کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تایباد به پرونده قاچاق انواع لوازم یدکی خودرو  به ارزش ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون  ریال رسیدگی کرد.

سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی گفت: با گزارش گمرک پیرامون کشف محموله قاچاق، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد