Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@04:42:07 GMT

برگزاری مسابقه «حکمت مطهر» در 8 مدرسه قرآنی یزد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۲۴۵۷۴

به گزارش ایکنا از یزد، محسن گلستانی فر، رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز در مدارس اظهار کرد: این مسابقات در 14 رشته و در مرحله آموزشگاهی با حضور 105 هزار دانش آموز برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری مرحله استانی مسابقات گفت: مسابقات در بخش کتبی به صورت الکترونیکی در رشته های تفسیرقرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز در روز چهارشنبه ۹ اسفندماه ویژه دختران دوره اول و دوم متوسطه و روز پنجشبه ۱۰ اسفندماه ویژه پسران دوره اول و دوم متوسطه در حوزه های تعیین شده توسط ادارات مناطق و نواحی با حضور ۸۰۰ نفر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلستانی فر افزود: بخش حضوری تمامی رشته ها نیز ۱۶۰۰ دانش آمور با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که در بازه زمانی 19 لغایت 22 اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد تصریح کرد: برترین ها به مسابقات کشوری که مردادماه ۹۷ در تهران و مشهد برگزار می شود، راه می یابند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه نهج البلاغه با عنوان حکمت مطهر گفت: در این مسابقه نیز احادیث امام علی ع در بین دانش آموزان توزیع و آزمون کتبی نهم اسفندماه برگزار خواهد شد.

گلستانی فر با اشاره به برگزاری این مسابقه در 8 مدرسه قرآنی اظهار کرد: ان شاءالله سال آینده این مسابقات توسعه داده می شود و در مدارس ابتدایی و متوسطه برگزار خواهد شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۴۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد

صمد نوتاش افزود: مسابقات لیگ برتر فوتسال استان در رده سنی بزرگسالان با شرکت ۱۲ تیم برگزار شد.

او با بیان اینکه بازی تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار شد، اظهار کرد: در این لیگ در مجموع ۶۶ بازی برگزار شد.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل بیان کرد: با برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال استان در شهرستان مشگین شهر، در پایان تیم فوتسال ساوالان اردبیل قهرمان این دوره از مسابقات شد.

اضافه کرد: در این رقابت‌ها تیم فوتسال کیهان یاشیل مغان پارس آباد نیز نایب قهرمان شد.

نوتاش ادامه داد: فوتبال استان اردبیل در سال‌های اخیر پیشرفت‌های خوبی داشته و امسال نیز مسابقات فوتبال و فوتسال در تمامی رده‌های سنی به طور منظم و مرتب در استان برگزار خواهد شد.

او گفت: برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتسال با حضور تیم ملی کشورمان و سه کشور خارجی در قالب "جام صفوی" در اردبیل در سال جاری قطعی شده و مسئولان استان در حال رایزنی برای برگزاری این مسابقات بین المللی هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد