Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - معاون مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان ایلام گفت: دی کلینیک تأمین اجتماعی ایلام در ایام نوروز ۹۷ فعال است.

دکتر احمد حیدری زاده روز سه شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه شیفت ایام نوروز دی کلینیک تأمین اجتماعی ایلام از ۲۹ اسفند ماه آغاز و تا پایان ایام نوروز برقرار است، اظهارداشت: فعالیت این دی کلینیک در جهت رفاه حال بیمه شدگان تأمین اجتماعی و در راستای تأکید مدیریت درمان بر ارائه خدمات درمانی به جامعه هدف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این ایام با حضور پزشکان، بیماران می توانند خدمات درمانی دریافت کنند، افزود: بخش های آزمایشگاه و رادیولوژی نیز در ایام نوروز پذیرای بیماران خواهد بود.

معاون مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان ایلام از عدم تعطیلی دی کلینیک این سازمان در هنگام انبارگردانی خبرداد و خاطرنشان ساخت: سال گذشته برای انبارگردانی، این مرکز چند ساعت تعطیل شد که امسال با برنامه ریزی صورت گرفته، خدمات درمانی بدون وقفه و تعطیلی انجام خواهد گرفت.

احمد حیدری زاده به مرکز درمانی شهدای زاگرس ایلام (میلاد ۴) بعنوان مرکز معین برای ارائه خدمات بستری و درمانی بیمه شدگان اشاره کرد و یادآور شد: در همین راستا یک دستگاه آمبولانس ویژه و مجهز به تجهیزات روز، در دی کلینیک ایلام مستقر شده و در صورت نیاز، بیماران را به بیمارستان شهدای زاگرس اعزام خواهد کرد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب

پلمب بیمارستان "محب مهر" به دلیل کشف حجاب تکذیب شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در پی انتشار فیلم  پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: پس از تماس عوامل درمانی  با مرکز فوریتهای 110  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، مشخص شد درب مشترک  دو بیمارستان "محب مهر" و "هاشمی نژاد"  به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است.

گفتنی است که  هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است

پلیس هر گونه خبری  مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • اگر در حادثه ناشی از کار، کارفرما مقصر باشد، چه می‌شود؟
  • اگر در حادثه ناشی از کار، کارفرما مقصر باشد چه می‌شود؟