Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@03:53:11 GMT

خوردن گوشت آدم توسط زنان و مردان مخوف! + تصاویر

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۲۵۱۰۴

خوردن گوشت آدم توسط زنان و مردان مخوف! + تصاویر

حوادث رکنا: قاتل های سریالی زیادی در تاریخ بشریت وجود داشته اند که از گوشت قربانیان خود تغذیه می کردند.

قاتل های سریالی زیادی تا به امروز به قتل Murder های خود اعتراف کرده اند که برخی به طرز وحشتناکی رخ داده است. در این میان قاتلان سریالی وجود داشته اند که از گوشت قربانیان خود تغذیه می کردند. در ادامه با برخی از این قاتل The Murderer ها آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آندری چیکاتیلو

قصاب روستوف لقبی است که به آندری چیکاتیلو نسبت داده شده است. چیکاتیلو یکی از ترسناکترین قاتلین سریالی در اتحاد جماهیر شوروی بود که قتل های فجیع او با کشتن Killing یک دختر ۹ ساله به نام لینا زاکوتنوا در سال ۱۹۷۸ آغاز شده و به مدت یک دهه ادامه داشت. قصاب روستوف قربانیشانش را در ایستگاههای قطار پیدا کرده و بعد از فریب دادن آنها را به درون جنگل برده و به قتل می رساند و از گوشت قربانیان خود تغذیه می کرد.

تامارا سامسونووا

لقب "پیر زن درنده" از آن تامارا سامسونووا یکی از قاتلین سریالی خونخواری شده است. سامسونووا یک پیرزن روسی بود که در هیچکس باور نمی کرد او قاتل بی رحم باشد. پیرزن درنده در سن 68 سالگی و در سال 2015 به جرم Crime قتل دوست 79 ساله خود دستگیر شد. دوربین مدار بسته تصاویری از پیرزن درنده را نشان می دهد که قربانی خود را قطعه قطعه کرده است.

با بررسی های بیشتری که پلیس Police انجام داده بود مشخص شد تامارا دست کم 11 نفر را به قتل رسانده است. او نیز قربانیان خود را بعد از به قتل رساندن، قطعه قطعه کرده و از گوشت آنها تغذیه می کرد.

آرتور شوکراس

آرتور شوکراس یکی از ترسناکترین قاتلین سریالی تاریخ است که در ویدیویی ترسناک داستان تمام قتل هایش را با جزییات تعریف می کند. آرتور شوکراس با لقب «قاتل رودخانه جِنِسی» یک قاتل سریالی مخوف بود که بین سال های ۱۹۷۲ تا ۱۹۸۹ جان بیش از ۱۴ نفر را گرفت.

او بدون استثنا و بدون هیچ احساسی جسد قربانیان خود را قطعه قطعه کرده و آن ها را می خورد. او ادعا می کرد که بار اولین در دوران جنگ ویتنام به آدمخواری روی آورده و از آن به بعد دیگر نتوانسته در برابر اشتیاق خود برای خوردن گوشت انسان مقاومت کند.

خواکیم کرول

بین سال های 1955 تا 1976 یکی از قاتلین سریالی، وحشتی عمیق را در این کشور به راه انداخت و بیش از 14 نفر را به کام مرگ کشاند. او به خاطر جنایات وحشتناکش در طی ۲۰ سال به «شکارچی رور» «آدمخوار دویسبورگ» و «آدمخوار رور» مشهور شد.

«آدمخوار رور» برخلاف دیگر قاتلین سریالی آدمخوار، تک تک قربانیان خود را می خورد و بدنشان را تکه تکه می کرد. وی پس از قتل، قربانیان خود را لخت کرده و پس از تجاوز Rape بخش های از گوشت آن ها را بریده و برای خوردن نگه داری می کرد. او در اعترافاتش دلیل از نگه داری گوشت انسان ها را عدم توانایی در خرید گوشت عنوان می کند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۵۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای

نتایج تیم‌های ریکرو مردان و زنان کشورمان در مرحله اول کاپ جهانی شانگهای مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه 5 بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید. تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه 6 بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • بهترین ساعت برای مصرف ویتامین D صبح است یا شب؟
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • حسگر تشخیص زودهنگام سرطان سینه طراحی شد
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان