Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-19@06:08:53 GMT

دبیر مجمع خیرین مسجد ساز استان قم منصوب شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۲۵۲۱۸

دبیر مجمع خیرین مسجد ساز استان قم منصوب شد

خبرگزاری شبستان:طی حکمی از سوی مدیر عامل خیرین مسجد ساز کشور محمد خامه‌یار به عنوان دبیر مجمع خیرین مسجد ساز استان قم منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، طی حکمی از سوی مدیر عامل خیرین مسجد ساز کشور محمد خامه‌یار به عنوان دبیر مجمع خیرین مسجد ساز استان قم منصوب شد.
در حکم دکتر محمود مظفر آمده است:


با عنایت به تعهد، شایستگی و تجارت ارزنده جنابعالی در ترویج و توسعه فرهنگ نماز به عنوان "دبیر مجمع خیرین مسجد ساز استان قم" منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امید است با توکل به خداوند متعال و استعانت از ائمه معصومین علیهم السلام به بهره‌گیری از تمام امکانات و ظرفیت‌های مردمی و دولتی استان در جهت تحقق نهضت مردمی مسجد سازی مطابق با آئین نامه اجرایی تشکیل دفاتر مجامع استانی موفق و موید باشید.


توفیق و موفقیت جنابعالی در این اقدام داوطلبانه و خدا پسندانه را از خداوند منان خواستارم.
بر اساس این گزارش با انتصاب دبیر مجمع خیرین مسجد ساز در قم به زودی اعضای این مجمع، به منظور تشویق و ترغیب مردم و خیرین و مسئولین در کمک به ساخت و ساز مساجد تعیین خواهند شد.


هدف از تشکیل این مجمع ساخت مساجد ارزان، کوچک، ساده، مستحکم و بدون آلایش در مناطق محروم استان است.
جذب کمک‌های مردم و خیرین و ایجاد بانک اطلاعات از نیاز‌ها و کمبود‌ها و تعیین اولویت‌ها با موضوع مسجد سازی، از دیگر اهداف تشکیل این مجمع خواهد بود.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۵۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن گلریزان در سنندج برگزار می‌شود

ایسنا/کردستان مدیرستاد دیه کردستان گفت: جشن گلریزان با حضور ۶۰۰ نفر از مسئولان ارشد استانی، مدیران، صاحبان شرکت‌ها، خیرین و مردم نیکوکار سنندجی برگزار می شود.

خسروی امروز شنبه (۲۶ اسفندماه) در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی با حضور ۶۰۰ نفر از خیرین سنندجی و مردم نیکوکار در محل مجتمع فرهنگی، فجر امروز شنبه ساعت ۱۷ برگزار می شود.

وی با بیان اینکه زندانیان چشم انتظار کمک های خیرین هستند، تصریح کرد: در آستانه عید نوروز با آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مالی، کانون خانواده هایشان گرم ترشده و مهربانی و انسانیت در سنندج طنین انداز خواهد شد.

مدیر ستاد دیه استان، از تمامی کسانی که می توانند در آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد، نقش ایفا کنند برای حضور در جشن گلریزان دعوت کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کمک یک میلیارد ریالی خیرین سردشتی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تشریح کرد؛ آخرین وضعیت تشکیل سازمان ملی سنجش آموزش کشور
  • خیرین همدانی به ۵۴ روستا آبرسانی کردند
  • توزیع ۲۵۰ بسته سبدکالا و بن خرید در بین مددجویان مجمع خیران میعاد بافق
  • قلّک‌هایی که به عشق آزادی زندانیان شکسته شدند
  • خیرین و گروه‌های جهادی پنج زندانی را در بجنورد آزاد کردند
  • مشارکت خانواده نیک اندیش برای تامین ۲ دستگاه آمبولانس
  • ۶۵۰ زندانی جرائم غیر عمد در آذربایجان‌غربی در انتظار کمک‌های خیرین
  • تلاش گسترده تر برای پیشگیری از سوء تغذیه کودکان زیر پنج سال
  • جشن گلریزان در سنندج برگزار می‌شود