Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@08:21:55 GMT

اجرای طرح ترافیک زوج و فرد در تبریز

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۲۵۷۱۵

اجرای طرح ترافیک زوج و فرد در تبریز

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛پورمهدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: به شهرداری تبریز و پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان ماموریت داده شده تا با هماهنگی و تعامل یکدیگر این طرح در روزهای خاص و در محدوده هایی که می توانند اعمال قانون کنند، اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی به ایام نوروز برای کنترل ترافیک شهری طرح زوج و فرد در ساعات و روزهای مشخص در کنار طرح ال ایی زد اجرا می شود.

پورمهدی گفت: با اجرای طرح ال ایی زد در مناطقی که آلودگی هوا بالاست، از ورود خودروهایی با آلایندگی بالا جلوگیری می شود.

وی همچنین در خصوص مصوبات کمیته ایمنی حمل و نقل شهرهای استان اظهار کرد: در این جلسه با بررسی گزارشات تصادفات، ساعات تصادفات، تلفات جانی، و نقاط حادثه خیز استان تدابیری برای کاهش آمار اتخاذ شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: دستگاه های مربوطه موظف به اجرای مصوبات کمیته در راستای کاهش آمار تلفات و اصلاح نقاط حادثه خیز هستند.

وی همچنین اظهار کرد: با اجرای طرح نوروزی تعداد پایگاه های پلیس و امداد و نجات در راه های مواصلاتی استان افزایش می یابد.

پورمهدی بر استفاده از فضای مجازی در راستای اطلاع رسانی به شهروندان تاکید کرد و گفت: با استفاده از شبکه های اجتماعی می توان اقدامات ارزنده ای در راستای فرهنگ سازی برای کاهش تلفات و تصادفات انجام داد.

محدوده کاهش آلودگی (موسوم به ال ایی زد) و اجرای طرح زوج و فرد از جمله طرح های مهم در کاهش آلودگی هوا در کلان شهرهای کشور مانند تبریز است که اجرای دقیق و درست این طرح ها می تواند از بار آلودگی هوا به عنوان تهدید اصلی سلامتی مردم بکاهد.

 

انتهای پیام/ش

منبع :خبرگزاری ایرنا

کاهش ترافیک با اجرای طرح زوج و فرد در تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت میدانی بر اجرای عملیات حفاظتی قنوات شهرستان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی قنوات این شهرستان بیان نمود: نظارت مستمر و بهره گیری از دستور کار کارشناسی، عملیات مناسب را برای حفاظت فیزیکی، کاهش خطرات احتمالی ناشی از بلایای طبیعی، دسترسی به آبـدهی پایدار و حفظ کیفیت آب در قنوات را فراهم می‌سازد . میرجلیلی معاون فنی شهرستان نیز توصیه‌های فنی در ایجاد بند خاکی حفاظتی میله چاه‌ها و همچنین تامین شیب هیدرولیکی و افزایش دبی آب را با اجرای عملیات صحیح کف شکنی، بغل بری و بغل تراشی را برای افزایش عمر مفید قنات، کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری و اصلاح مسیر را به پیمانکار توصیه نمود.

دیگر خبرها

  • روانسازی ترافیک به عنوان یکی از ضروریات کلانشهر کرمانشاه
  • تولید خودروهای برقی گامی برای کاهش آلودگی‌هوا است
  • طرح ویژه پلیس برای کاهش مرگ موتورسواران و عابران پیاده
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال
  • نقش حمل‌ونقل عمومی در کاهش ترافیک کلان‌شهر مشهد
  • نقش حمل‌ونقل عمومی در کاهش ترافیک کلان‌شهرها
  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • نظارت میدانی بر اجرای عملیات حفاظتی قنوات شهرستان یزد