Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای استان ایلام گفت: با بارندگی های اخیر سدهای استان ایلام در آستانه سرریز شدن قرار گرفته اند. ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام, احسان یارمحمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  با بارندگی های دو هفته گذشته تا به امروز حجم سدهای استان ایلام در آستانه سرریز شدن قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هم اکنون حجم آب سد ایلام  به 60 میلیون متر مکعب رسیده است و با توجه به حجم کلی 63 میلیون متر مکعبی این سد احتمال اینکه در روزهای آینده این سد سریز کند وجود دارد.

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای استان ایلام تصریح کرد: دیگر سدهای استان نیز از وضعیت خوبی در زمینه میزان ذخایر آب پشت سد برخوردارند به طوری که هم اکنون سدهای دویرج در دهلران و کنگیر در ایوان نیز احتمال سرریز شدن را دارند.

وی افزود: سد کنگیر ایوان 18 میلیون متر مکعب معادل 94 درصد و سد دویرج دهلران نیز با 146 میلیون مترمکعب معادل 71 درصد حجم آن پر شده است.

یارمحمدی افزود: حجم کلی سد کنگیر ایوان 19 میلیون و دویرج  202 میلیون متر مکعب است.

انتهای پیام/ ت

R7718/P1336/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۶۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گری نویل فاش کرد: در آستانه هدایت تیم ملی انگلیس بودم!

تیم ملی انگلیس پس از پیوستن گری نویل به والنسیا، او را به عنوان جانشین روی هاجسون انتخاب کرده بود.

طرفداری | پیش از جدایی روی هاجسون از تیم ملی انگلیس، گری نویل به عنوان دستیار او به عنوان گزینه جانشینی انتخاب شده بود.

گاري نويل فاش کرد که قبل از دوران کابوس‌وار سرمربیگری والنسیا، او در لیست جانشینی روی هاجسون به عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس قرار داشت. نویل که در حد فاصل 2012 تا 2016 جزوی از کادرفنی هاجسون بود، دسامبر 2015 به صورت همزمان هدایت والنسیا را برعهده گرفت. مدافع سابق منچستریونایتد دوران بسیار بدی را در لالیگا گذراند و پس از ثبت 3 برد در 16 بازی شغلش را از دست داد. نویل در پادکست «Stick to Football» در مورد موضوعی صحبت کرده که پیش از این بیان نشده است:

هرگز این را به طور علنی نگفته‌ام، اما به یاد دارم که در دسامبر 2015، پیشنهاد والنسیا را دریافت کردم و دن اشورث با من تماس گرفت و گفت این انتقال بسیار خوبی برای من است تا برای گام بعدی، زمانی که روی هاجسون تصمیم گرفت تیم ملی انگلیس را ترک کند، آماده باشم. تا این اندازه برای هدایت انگلیس نزدیک بودم. همیشه آن تماس تلفنی را به یاد دارم و اینکه او می‌گفت این فرصت فوق‌العاده‌ای است، اما حالا که به عقب نگاه می‌کنم، شکست من درست بود چون به اندازه کافی تلاش نکردم. من صرفا پیشنهاد والنسیا را به دلیل آشنایی با مالک باشگاه و تعهدم به او قبول کردم. او از نظر تجاری به من ایمان داشت.

گری نویل همچنین اعلام کرد برای بازگشت به دنیای مربیگری پیشنهاد سه تیم را رد کرده است. 

در سه سال گذشته‌ای که در اسکای بودم، میدلزبرو، نیوکاسل و دربی کانتی به دنبال مصاحبه شغلی با من بودند. به همه پیشنهادها پاسخ منفی دادم چون چیزی نبود که می‌خواستم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • گری نویل فاش کرد: در آستانه هدایت تیم ملی انگلیس بودم!
  • تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون
  • آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شد
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شد/ ورودی مخازن همچنان دارای ۸ درصد
  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور