Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دشمن امروز با دروغ‌پردازی سعی در ایجاد تفرقه بین جوامع اسلامی دارد که در چنین شرایطی تقویت لایه‌های اجتماعی به پیوست‌های عاطفی و وحدت لازم است. ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ استانها مرکزی نظرات

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در دیدار با کارکنان اداره کل بینیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: عظمت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون هدایت‌‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری هستیم که در چنین شرایطی حمایت از ولایت فقیه بر همگان واجب بوده و حداقل کاری است که باید برای حفظ این اقتدار داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تدبیرات حکیمانه مقام معظم رهبری خاری در چشم دشمنان بوده و محوریت وحدت و انسجام ملی است که باید در حمایت و حراست از این سرمایه ارزشمند بکوشیم و قدردان آن باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: لازمه موفقیت در جامعه تکیه بر وحدت و یکپارچگی است که باید مورد توجه مردم و به‌ویژه مسئولان نظام باشد تا در سایه‌ی رهبری حکیمانه ولی فقیه برای اعتلای ایران اسلامی تلاش کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: برای موفقیت در جامعه باید صداقت و راستگویی در انجام امور را مد نظر قرار داد زیرا دشمنان با دسیسه‌ها و توطئه‌های خود به شایعه‌پراکنی و دروغ‌پردازی روی آورده‌اند تا از این طریق میان مردم و مسئولان شکاف ایجاد کنند و تفرقه بیندازند که در چنین شرایطی تقویت لایه‌های اجتماعی به پیوست‌های عاطفی و وحدت براساس بصیرت و آگاهی از ضروریات است.

وی ادامه داد: کذب و دروغ از رفتارهای ناپسند و نکوهیده در آیات و روایات هستند که از جمله آفت‌های اجتماعی به شمار می‌روند که به لحاظ فردی و اجتماعی می‌توانند زندگی انسان را تحت تاثیر قرار دهند و به آن لطمه بزنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: منشا دروغگویی عقده حقارت و کمبود شخصیت بوده که باید در مقابله با آن ترویج و اشاعه فرهنگ اخلاق‌مداری با تکیه بر فرهنگ دینی و اسلامی باید و همچنین صداقت و راستگویی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: دشمن امروز با شگرد انتشار اخبار کذب و القای ناامیدی و مطالب غیرواقی سعی در تفرقه‌افکنی بین جوامع اسلامی و ضربه زدن به نظام اسلامی دارد که در این شرایط بصیرت رسانه‌ای و قدرت تشخیص در صحت اخبار منتشره بیش از پیش ضرورت دارد.

انتهای پیام/ش

R41371/P1377/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علی قیاسی عصر یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۲۳ هزار و ۱۸۰ نفر عضو خانه کارگر هستند که از این تعداد ۱۲ هزار و ۱۸۰ نفر عضو فعال هستند.

قیاسی با بیان اینکه در استان مرکزی حدود ۱۲ هزار کارگر ساختمانی پشت نوبت بیمه هستند و سهم اراک ۴ هزار کارگر است، ادامه داد: ۱۳ هزار و ۲۵۰ کارگر ساختمانی در این استان از خدمات بیمه بهره مند هستند و سهم شهر اراک از این کارگران حدود ۴ هزار و ۳۰۰ نفر است.

قیاسی یادآور شد: سه هزار و ۶۵۰ کلاس‌های آموزشی رایگان شامل کمک درسی، کامپیوتر و خیاطی برای اعضا و خانواده آنها برگزار شد.

۵۵ درصد فوت حوادث کارگاهی مربوط به کارگران ساختمانی است

قیاسی، ۵۰ درصد حوادث کارگاهی و ۵۵ درصد فوت حوادث کارگاهی را مربوط به کارگران ساختمانی بیان کرد و گفت: در سال‌های اخیر که بحث بند دوم قانون ۴۱ رعایت نشده، صنایع روز به روز در حال خالی شدن هستند و به جای تعدیل نیرو توسط کارفرمایان، کارگران خود از محیط کار خارج می‌شوند.

دبیر اجرایی خانه کارگر اراک اضافه کرد: سازمان تأمین اجتماعی در سال گذشته ۱۲ هزار میلیارد تومان در استان مرکزی پرداخت کرده است.

تأمین مسکن یکی از بزرگ‌ترین مشکلات جامعه کارگری است

قیاسی، مسکن را یکی از مشکلات بزرگ جامعه کارگری دانست و گفت: مسکن کارگری برای صنعت در نظر گرفته شده اما برای کارگران ساختمانی پیش بینی نشده است.

وی بیان کرد: طبق قانون اتباع بیگانه باید در مشاغلی که نیروی ایرانی توان کار ندارند، کار کنند اما این افراد به قسمت‌های مختلف ساختمانی ورود کرده‌اند در حالی‌که ورود آن‌ها به برخی مشاغل ممنوع است.

دبیر اجرایی خانه کارگر اراک گفت: اتباع به صنعت شهرهای صنعتی اراک، دلیجان و ساوه وارد شدند در حالی که اجازه وارد کار کردن در صنعت را ندارند.

کد خبر 6091441

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • انتشار تصاویری از عملیات منفجر کردن یک تونل توسط نیروهای القسام
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • مهم‌ترین چالش‌ها در بازار اوراق رهنی مسکن
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است