Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@14:31:19 GMT

بدهی 3 میلیارد تومانی کوره‌داران کاشمری به شرکت گاز

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۲۷۷۸۰

بدهی 3 میلیارد تومانی کوره‌داران کاشمری به شرکت گاز

رییس اداره گاز کاشمر از بدهکاری حدود سه میلیارد تومانی کوره‌داران این شهرستان به شرکت گاز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد خلیلی در گفتگو با کاشمربصیر، اظهار کرد: کوره‌دارهای کاشمر حدود سه میلیارد تومان بابت هزینه بهای گاز مصرفی خود بدهکار هستند که در میان آن‌ها از بدهی 20 میلیون تومانی تا 80 میلیون تومان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره گاز کاشمر ادامه داد: ما در سال 1390 که اقدام به نصب علمک برای آن‌ها کردیم به کوره‌دارها گفتیم که با این روند افزایش قیمت‌ انرژی شما در چند سال آینده به ورشکستگی خواهید رسید؛ اما حاضر به پرداخت هزینه ایجاد ایستگاه نشدند و برای کمک به آن‌ها به جای ایجاد ایستگاه 400 اینچ اقدام به نصب علمک کردیم که در این موضوع، بین 20 تا 25 میلیون تومان به هر کدام از آن‌ها کمک شد.

 

وی افزود: اما از آنجا که در این شرایط، کوره‌دارها مشترک، جزء محسوب می‌شوند و تعرفه گاز آن‌ها با مشترکان عمده متفاوت است شاهد بدهکار بودن آن‌ها از یک تا پنج سال هستیم که متأسفانه برای تسویه حساب مراجعه نمی‌کنند.

 

رییس اداره گاز کاشمر خاطرنشان کرد: آن‌ها از ما تقاضای تقسیط بدهی خود را دارند ولی با توجه به اینکه حدود 3 میلیارد تومان را پنج سال است که بدهکار می‌باشند، تقسیط بدهی آن‌ها نیز مشکل است و این در حالی است که هزینه گاز برای هر آجر 40 تومان می‌باشد.

 

خلیلی همچنین در پاسخ به گلایه برخی شهروندان مبنی بر افزایش زیاد هزینه قبوض گاز اظهار داشت: هزینه گاز افزایش نداشته است ولی با تغییر اقلیم شهرستان شاهد افزایش مبلغ برخی قبوض هستیم که تغییر اقلیم هم بر اساس یک سری محاسبات علمی و بررسی آب و هوای شهرستان صورت گرفته است چرا که هر درجه گرما، صرفه‌جویی شش درصدی مصرف گاز را در پی دارد و این در حالی است که در چند سال اخیر شاهد گرم‌تر شدن هوای کاشمر هستیم.

 

وی ادامه داد: به عنوان مثال با اینکه تعداد مشترکان ما نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است میزان مصرف گاز در کاشمر با کاهش مواجه بوده که همین نشان می‌دهد هوای این شهرستان در مجموع گرم‌تر شده و اقلیم تغییر کرده است که البته محاسبات این موضوع هم در اختیار شرکت گاز نیست، بلکه توسط هواشناسی انجام می‌شود.

 

رییس اداره گاز کاشمر همچنین در مورد نسبت میزان مصرف گاز این شهرستان، اظهار داشت: بالغ بر 90 درصد گاز مصرفی کاشمر در بخش خانگی و 10 درصد در سایر بخش‌ها مصرف می‌شود.

 

خلیلی با بیان اینکه رعایت مسائل ایمنی در دستور کار شرکت گاز قرار دارد، گفت: در ایستگاه‌های تحلیل فشار، سیستم‌های هشدار دهنده وجود دارد ضمن اینکه در صورت کاهش فشار گاز، سیستم ایمنی رگلاتورهای نصب شده در درب منازل به صورت خودکار اقدام به قطع شدن می‌کند تا در صورت افزایش مجدد فشار گاز، حادثه‌ای رخ ندهد ضمن اینکه فشار گاز شهری برای ورود به منازل توسط همین رگلاتورها 240 برابر کاهش می‌یابد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف

در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به ۲ راکب موتورسیکلت که برای سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند، وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

به گزارش تسنیم، بنا بر این گزارش، پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل شد و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت، تحویل زندان شهرستان شدند.

ساعت ۱۹:۲۰ روز جمعه مورخ ۷ اردیبهشت (همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی) جوان باغیرت کاشمری که شاهد مزاحمت دو راکب موتورسوار برای سه دختر نوجوان بود، وقتی متوجه نداشتن حالت طبیعی این موتورسواران می‌شود، به صورت لسانی به آن‌ها تذکر می‌دهد، اما این دو اراذل و اوباش با وی درگیر می‌شوند و با چاقو وی را از ناحیه گردن مجروح می‌کنند.

پس از این حادثه و درگیری، بلافاصله جوان باغیرت کاشمری به بیمارستان منتقل می‌شود و دو اراذل و اوباش نیز توسط مردم به گشت ۱۱۰ تحویل داده می‌شوند.

دیگر خبرها

  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف
  • پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی تشکیل شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است