Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@14:16:56 GMT

سمنان| جشنواره ملی ترنم الهی در سمنان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۲۷۸۸۸

سمنان| جشنواره ملی ترنم الهی در سمنان برگزار می‌شود

مدیر ستاد اقامه نماز استان سمنان گفت: جشنواره ملی " ترنم الهی " با رویکرد ترویج نماز و آثار آن در جامعه در سمنان برگزار می‌شود. ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شمس‌الدین صبح امروز در اجلاسیه استانی نماز اظهار داشت: نماز مهم‌ترین عامل برای حفظ ارزش‌های ناب اسلامی و الهی در جامعه امروز است و باید این فریضه الهی بین عموم مردم ترویج یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جشنواره ملی نماز با عنوان " ترنم الهی " تیرماه سال آینده برگزار می‌شود افزود: استان سمنان با توجه به ظرفیت‌های موجود به‌عنوان استان میزبان تعیین‌شده است که این جشنواره با رویکرد ترویج نماز و آثار و برکات آن در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان سمنان با تأکید بر اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا سی‌ام خردادماه سال آینده می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند افزود: این جشنواره برای دومین سال است که برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پسران زیر 18 سال می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند تصریح کرد: 35 اثر در دوره نخست از استان سمنان ارسال شد که 10 اثر به‌عنوان اثرات برگزیده معرفی شدند.

سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استانداری سمنان نیز در این نشست اظهار داشت: نماز تنها راه‌حل برای جامعه دینی ما برای برون‌رفت از بسیاری مسائل و مشکلات فرهنگی جامعه است.

وی ابراز داشت: آسیب‌های جدی در حوزه‌های مختلف اجتماعی و اخلاقی جامعه اسلامی ما را تهدید می‌کند و بررسی‌ها در بعضی از حوزه‌های مختلف جامعه امروزی بسیار نگران‌کننده است.

ناجی با اشاره به اینکه این مسائل اخلاق و اخلاق‌مداری، حساب و عدالت در جامعه امروزی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد یادآور شد: جامعه باید در مسیر رشد و تعالی قرار گیرد و باید برای رفع آسیب‌های اجتماعی تلاش بیشتری کنیم.

وی افزود: بهترین راه و بهترین مسیر برای جلوگیری از منکرات در جامعه نماز است و دستگاه‌های اجرایی برای اقامه نماز باید اهتمام ویژه‌ای بورزند چراکه نماز نیاز جدی جامعه بشری است.

انتهای پیام/م

R41366/P1486/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این جشنواره که به همت شورای اسلامی شهر، شهرداری و اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برگزار شد، ۴۰ شرکت کننده محصولات خانگی خود را ارایه دادند.

غذا‌های ارائه شده در این جشنواره شامل غذای سنتی و محلی، فست فود خانگی و شیرینی بود.

در حاشیه این جشنواره، مسابقه نقاشی هم برای کودکان برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کار معلمی در ادامه راه انبیاء الهی است
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • تاریخ بشریت ادامه راه انبیاء در مبارزه با جریان استکبار است
  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج
  • حمایت دبیرخانه "سوگواره ملی تعزیه ده زیار کرمان" از اجرای طرح نور
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • جهش تولید با رفع دغدغه معیشت کارگران محقق می‌شود
  • آزمون مدرک تخصصی قرآن کریم در استان سمنان برگزار شد