Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: مددجویان بسیجی ساکن در مناطق کمتر توسعه یافته در اولویت مساعدت قرار می گیرند و هر ساله از عوامل اجرائی موفق جشن در مناطق طی لوح تقدیری با امضاء دو مدیر سازمان تهیه و تجلیل بعمل می آید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نجفعلی حیدری، قائم مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار منطقه آزاد ضمن ارائه گزارشی از خانواده های تحت پوشش و خیرینی که این ارگان را همراهی می کنند اهداف جشن نیکوکاری را برشمرد و گفت: مشارکت دادن گروه های مختلف جامعه در جشن نیکوکاری، بسترسازی مناسب به منظور مشارکت طبقات مختلف جامعه در کمک رسانی به محرومین، بهره گیری از ظرفیت های موجود اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بالقوه سطح جامعه، ایجاد زمینه پویایی و ملحوظ نمودن خواسته ها، انتظارات و توقعات جامعه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ازجمله این اهداف است.

وی در خصوص زمانبندی برگزاری جشن نیکوکاری تصریح کرد: این جشن روز چهارشنبه مورخ ۱۶‏‏‏/۱۲‏‏‏/۱۳۹۶در مدارس سراسر کشور و در روز پنجشنبه مورخ ۱۷‏‏‏/۱۲‏‏‏/۱۳۹۶در پایگاه های اصلی کمیته امداد امام (ره) و در روز جمعه مورخ ۱۸‏‏‏/۱۲‏‏‏/۱۳۹۶در میعادگاه های نماز جمعه برگزار خواهد شد.

حیدری، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بسیج سازندگی، سازمان دانش آموزی، آموزش و پرورش و صدا و سیما را سازمان های دخیل در برگزاری جشن نیکوکاری دانست و افزود: انتظارات کمیته امداد از سازمان بسیج سازندگی در برگزاری جشن نیکوکاری بدین شرح است که، لزوم اجرای هر طرح موفق، رسیدن به یک باور جمعی توسط کلیه مجریان طرح می باشد که در این زمینه لازم است سازمانهای دخیل در اجرای برنامه جشن نیکوکاری، این برنامه را از خود دانسته و با تمام توان در زمینه رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده حرکت نمایند، لذا انتظار است سازمان بسیج سازندگی، با جدیت و به منظور رسیدن به نتایجی چون افزایش روحیه انفاق و نوع دوستی در نسل آینده کشور و به تبع آن رفع مشکلات معیشتی اقشار نیازمند جامعه کوشا باشند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری همچنین صدور بخشنامه به کلیه شهرستان ها، ادارات، برای همکاری هر چه بیشتر در اجرای جشن نیکوکاری ۹۶ را لازم و ضروری دانست و ابراز داشت: ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین پایگاه ها و یگان های زیر مجموعه با اجرای برنامه هایی از قبیل برگزاری مسابقات ادبی، فرهنگی، هنری، طرح موضوع در برنامه های محوری و... متناسب با جشن نیکوکاری لازمه این امر است.

وی پیشنهاد کرد که خیرین و افرادی که دارای تمکن مالی بوده و سازمان با آنان آشنایی کامل دارد، درخصوص جشن نیکوکاری با این نهاد جهت جذب کمکهای مردمی نهایت همکاری را داشته باشند. ضمن اینکه تشکیل کمیته تخصصی مشترک بین دو دستگاه در خصوص اجرای مشترک برنامه های جشن و همچنین شناسایی نیازمندی ها، توزیع هدفمند کمک ها و سایر موارد مرتبط با جشن در دستور کار قرار می گیرد.

حیدری در پایان با اشاره به اینکه مددجویان بسیجی ساکن در مناطق کمتر توسعه یافته در اولویت مساعدت قرار می گیرند بیان داشت: هر ساله از عوامل اجرائی موفق جشن در مناطق طی لوح تقدیری با امضاء دو مدیر سازمان تهیه و تجلیل بعمل می آید.



انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی