Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@23:09:25 GMT

هیات اسکی خراسان رضوی بودجه ندارد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۲۹۳۶۹

هیات اسکی خراسان رضوی بودجه ندارد

علیرضا مختارزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 600 نفر در خراسان رضوی اسکی می کنند که بیشترشان ورزشکاران مرد هستند. در لیگ اسکی کشور نیز تنها یک نماینده از خراسان رضوی حضور دارد.
وی ادامه داد: تنها پیست اسکی خراسان رضوی نیز در منطقه شیرباد واقع در 50 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد که اسکی بازان از تمامی شهرستانهای استان به آن منطقه مراجعه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات اسکی خراسان رضوی گفت: بخاطر کمبود بارش برف طی سالهای اخیر تمرینهای ورزشکاران رشته 'رول اسکی' بر روی آسفالت انجام می شود درحالی که این کار باید بر روی برف صورت گیرد.
وی افزود: با این حال طی هفته های اخیر شاهد بارش برف به نسبت خوبی در پیست شیرباد بودیم اما به دلیل خرابی ماشین برفکوب و مهیا نبودن پیست عملا نتوانستیم تمرین حرفه ای را انجام دهیم. به رغم به قولهای مسئولان مبنی بر تجهیز پیست شیرباد تاکنون هیچ فعالیت مثبتی در این زمینه انجام نشده است.
مختارزاده همچنین به جایگاه اسکی بازان خراسانی در رقابتهای کشوری اشاره و بیان کرد: خراسان رضوی امسال موفق به کسب مقامهای چهارم و پنجم مسابقات رده نوجوانان و بزرگسالان سنین آزاد شد.
وی گفت: اخیرا دو تیم از خراسان رضوی شامل 15 نفر در بخش اسکی صحرانوردی و شش نفر در بخش جوانان و نونهالان اسکی رشته آلپاین به منظور آموزش و استعدادیابی زیرنظر مربیان فدراسیون اسکی ایران، به دیزین و شمشک اعزام شده اند.
3027/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۹۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران

آخوندی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: این تصور در عموم مردم ایجاد شده که مدیریت بحران بانک ماشین آلات و تجهیزات و دارای منبع اعتباری گسترده است، اما در اصل بودجه در داخل اعتبارات دستگاه‌ها پیش‌بینی می‌شود و همه دستگاه‌ها باید طبق وظایف ذاتی خودشان عمل کنند. 

او افزود: طی ۱۰ سال گذشته هیچ اعتباری در زمینه پیشگیری و آمادگی ستاد‌های مدیریت بحران به ما اختصاص داده نشده است و در اولویت بندی اعتبارات نقص داریم، زیرا اعتقاد ما این است که باید اعتبار پیشگیری بیشتر از اعتبار بازسازی باشد. 

آخوندی بیان کرد: به طور مثال برای بهسازی ماشین آلات سنگین عمرانی در مرحله اول ۷۰۰ میلیارد تومان و در مرحله دوم هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم تا آنها را به روز کنیم. 

بیشتر بخوانید

 سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: نیروی انسانی و نیروی تخصصی آموزش دیده در بحث اجرای حوزه مدیریت بحران کم داریم و اجازه جذب نیرو در برخی از موارد را هم نداریم؛ به طور مثال در استان کمبود نیروی آتش نشانی داریم و با بازنشسته شدن نیرو‌ها به صورت جدی با مشکل کمبود نیرو مواجه خواهیم شد. 

او عنوان کرد: مورد دیگری که از آن گلایه‌مندیم این است که توجه به هشدار‌ها و جدی گرفتن آنها هنوز فرهنگ سازی نشده و این یک مشکل هم میان مردم و هم برخی مسئولینی است که می‌بایست در حوزه اجرایی و عملیاتی کاری انجام دهند. 

آخوندی به سیلاب اخیر در استان اشاره و تصریح کرد: بعد از سیل، تیم‌های ارزیاب از دستگاه‌های مختلف به مناطق هدف رفته و در قالب فرم‌هایی برآورد خسارت انجام می‌دهند که این برآورد‌ها در پله نهایی به استانداری رسیده و جمع‌بندی می‌شود؛ در مرحله بعدی از هیئت دولت پیگیری و متناسب با بودجه بخشی از آن به استان اختصاص داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی
  • فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود