Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا-هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با صدور رأی وحدت رویه مصوب کرد، همه کارمندان لیسانسیه که دوره آموزشی 800 ساعته را گذرانده و طرح تحقیقی 100 ساعته را اجرا کرده باشند از مزایای یک مقطع تحصیلی بالاتر بهره مند شوند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از دیوان عدالت اداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در تاریخ 1380/12/28 در قالب بخشنامه شماره 105/22554 اعلام کرد که کارمندان دولت در صورت برخورداری از مدرک لیسانس و گذراندن 800 ساعت دوره آموزشی و اجرای طرح تحقیقی معادل 100 ساعت از مزایای یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردار می شوند اما برخی شکات اعلام کرده اند که از مزایای این بخشنامه که احتساب مزایای یک مقطع تحصیلی بالاتر است، در حکم کارگزینی آنها لحاظ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سال های 1390 و بعد از آن و در قالب سه بخشنامه علاوه بر سه شرط داشتن مدرک لیسانس، گذراندن 800 ساعت دوره آموزشی و اجرای طرح تحقیقی معادل 100 ساعت، دو شرط دیگر را هم برای برخورداری از مزایای یک مقطع تحصیلی بالاتر تعیین کرده است که عبارتند از طرح موضوع و تأیید آن در 'کمیته های راهبردی آموزش و توانمندسازی کارکنان' و شرکت در آزمون جامع و کسب نصاب 60 در صد نیز هست.
پیرو این شکایت، شعب دیوان عدالت اداری، آراء متفاوتی را صادر کردند که هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در تاریخ 1396/12/8 با صدور رأی وحدت رویه مقرر کرد، افرادی که واجد شرایط بخشنامه شماره 105/22554 مورخ 1380/12/28 سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور هستند و دوره های خود را پیش از صدور بخشنامه های سال 1390 به پایان رسانده اند، باید از مزایای این بخشنامه که احتساب مزایای یک مقطع تحصیلی بالاتر در حکم کارگزینی است بهره مند شوند.
اجتمام**3229**1418

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علی فرهادی؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه رقم حق‌التدریس معلمان در هر ماه بیش از 700 میلیارد تومان است، اظهار کرد: برای پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان به 2100 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی افزود: برای پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات 700 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و قبل از پایان اردیبهشت 1403، حق التدریس معلمان شاغل و بازنشسته، حقوق معلمان خرید خدمات و حق الزحمه امتحانات نهایی را پرداخت خواهیم کرد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره گلایه سرایداران مدارس از عدم واریز 2 میلیون تومان افزایش حقوق گفت: این رقم برای اکثر سرایداران مدارس واریز شده است و اگر فردی آن را دریافت نکرده با حقوق اردیبهشت به همراه معوقه فروردین ماه دریافت خواهد کرد.

 

همچنین رضا مراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش امروز گفت: حق‌التدریس معلمان در حال به روز شدن است تا کنون سه ماه پرداخت شده است و در اردیبهشت باقی مانده آن یعنی تا پایان اسفند 1402 پرداخت خواهد شد و کل مطالبات حق‌التدریس سال تحصیلی 1402-1403 تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید پرداخت خواهد شد همچنین از ابتدای سال تحصیلی آینده حق‌‌التدریس معلمان هر دو ماه پرداخت خواهد شد‌.

دیگر خبرها

  • واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت
  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد؛ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • دیوان‌عدالت، رای به ابطال مصوبه افزایش حقوق کارگران می‌دهد؟/ میرغفاری: مزد ۱۴۰۳ مشروعیت خود را بین جامعه کارگری از دست داده است
  • مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • تشکیل سه پرونده برای بررسی امکان ابطال مصوبه حقوق و دستمزد کارگری ۱۴۰۳ / تبدیل حکم اعدام بابک زنجانی به ۲۰ سال حبس
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد/ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان