Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی و ستاد رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران با تاکید بر معرفی ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه، گفت: مراسم تحویل سال نو بسیجیان مازندران در یادمان شهدای هفت تپه در خوزستان برگزار می‌شود. ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرهنگ پاسدار عسگر مجیدی بعد از ظهر امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه مازندران اظهار داشت: یکی از برنامه‌های بزرگ وزیباترین مدال ویترین دستاورد انقلاب، ویترین دفاع مقدس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهدا با همت و اراده پولادین و تقدیم جانشان برای نظام آرامش و امنیت را به ارمغان آوردند که حاصل آن عزت و افتخار جمهوری اسلامی در منطقه، جهان و سطح بین المللی است.

مجیدی بیان کرد: یکی از راه‌های گرامی‌داشت یاد شهدا برپایی اردوهای راهیان نور بوده که باید این حماسه بزرگ که هشت سال مردم را درگیر اما نعمات مختلفی را به ارمغان آورد قدر بدانیم و بیش از 200 هزار نفر از سرمایه‌های انسانی نظام را تقدیم انقلاب کردیم را به نسل جدید انتقال دهیم.

وی بیان کرد: انقلاب ما بر اساس و مبنای اعتقادات دینی شکل گرفت و خون شهدای انقلاب ما را بیمه کرد و الگویی برای آزادی‌خواهان جهان شده که کمترین حق بر گردن ما این است که قدردان خون شهدا باشیم و در مسیر آنان اهداف الهی و آرمانی آنان را تداوم و استمرار بخشیم.

مجیدی گفت: امروز کشور ما دارای دشمنان زیادی است که راهیان نور به عنوان یک رزمایش بزرگ و حماسی موجب ناامیدی دشمن می‌شود و نشان می‌دهد مردم پای انقلاب ایستاده اند.

وی ادامه داد: راهیان نور ایجاد ارتباط و حلقه معنوی بین نسل اول و دوم انقلاب بوده و فرهنگ از خودگذشتگی، ایثار، شهامت و شهادت را در جامعه ترویج می‌دهد.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران گفت: امسال 10 هزار نف ردر بخش دانش آموزی به مناطق جنگی اعزام شدند و پیش بینی می‌شود بیش از سه هزار دانشجو و بیش از 22 هزار نفر از بسیج محلات به مناطق جنوب و غرب  کشور اعزام شوند.

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران گفت: در هر اردوگاه بیش از دو هزار نفر در اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک و شهید باکری خرمشهر اسکان می‌یایند و همچنین از راویان مجرب در راهیان نور استفاده می‌شود.

مجیدی بیان کرد: هفت تپه در زمان جنگ برای دشمن مهم بوده که این منطقه چندین مرحله بمباران هوایی شد و مازندران بیش از 33 شهید در این این بمباران تقدیم نظام اسلامی کرده است و باید بدانیم هفت تپه امتداد اروند است و بسیاری رفتند و برنگشتند و همسران و مادران بسیاری منتظر بازگشت شهدای هفت تپه هستند.

به گفته وی، برنامه‌های فرهنگی تحویل سال در یادمان‌های اروند، شلمچه و هفت تپه با حضور بسیجیان  استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41358/P1377/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید شعبانی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه قرارگاه راهیان نور کردستان با بیان اینکه سال گذشته ۳ هزار نفر به مراسم ارتحال امام اعزام شدند، اظهار کرد: امسال چهار هزار نفر از کردستان برای شرکت در مراسم ارتحال امام (ره) اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: سال گذشته دستگاه‌های متولی متعهد به تأمین ۷۱ اتوبوس برای اعزام زائران و شیفتگان حضرت امام (ره) به مرقد ایشان بودند چه برخی از دستگاه‌ها به تعهدات خود عمل نکردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس یادآور شد: برای اعزام زائران به مراسم ارتحال امام (ره) ۶۰ درصد هزینه‌ها در زمینه تأمین اتوبوس برعهده ادارات و ۴۰ درصد مابقی نیز به عهده استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است.

شعبانی همچنین به اردوی راهیان نور پرداخت و اضافه کرد: سال گذشته ۵۲ هزار نفر از یادمان‌های شهدا در مریوان، سروآباد، بانه و سنندج بازدید کردند.

وی اضافه کرد: همچنین ۲۵ هزار نفر نیز از استان کردستان در سال گذشته به یادمان شهدا در جنوب اعزام شدند.

کد خبر 6098055

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی در بندرعباس برگزار شد
  • ۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود