Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل رهدار، رئیس ستاد کتابت نور در سایه شمس‌الشموس در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: قدم گذاشتن در مسیر قرآن، علاوه بر عزمی برخاسته از ایمان و تعهد، گام‌های محکم و استوار و بصیرتی دین‌مدار و پرعیار می‌طلبد؛ چرا که قرآن، ریسمان محکم الهی، قانون پروردگار،‌ نسخه شفابخش و نشانه لطف خداوند به بشر است.

وی با بیان مطلب فوق ادامه داد: با توکل به خداوند متعال و عنایت ائمه(ع) و همکاری دارالکتابه مرکز طبع و نشر قرآن کریم و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، مصحفی نفیس به قلم 30 نسخ‌نویس برگزیده جمهوری اسلامی ایران کتابت شد که به آستان مقدس امامین جوادین(ع) در کاظمین اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهدار با بیان این مطلب که هر صفحه از این قرآن نفیس به نام و نیابت از یکی از شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) با ملیت‌های ایرانی،‌ عراقی، افغانستانی، لبنانی، پاکستانی و سوری کتابت شده است اذعان کرد: این اثر نفیس در روز یکشنبه،‌ 13 اسفند از ساعت  14 ـ 16 در تالار سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی واقع در تقاطع خیابان سمیه و حافظ با حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم،‌ مسئولان کشوری و لشکری و نمایندگان اعتاب مقدس عراق رونمایی خواهد شد و ورود برای عموم آزاد است.

یادآور می‌شود که ستاد کتابت نور در سایه شمس الشموس که در حوزه کتابت قرآن و انتشار متون ارزشمند شیعی فعالیت دارد، هر ساله مصحف نفیسی را کتابت می‌کند که از این رهگذر، تاکنون قرآن‌های کتابت شده به آستان‌های مقدس امام علی(ع)، امام حسین(ع)، امام رضا(ع) و امامین عسکریین(ع) و حضرت عباس(ع) اهدا شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، و به نقل از نشریه شماره ۴۴۱ خط حزب‌الله برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ضبط شده و هر روز ساعت ۱۳ از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روز‌های اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

ایشان ضمن تقدیر از برگزارکننده این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه (س) و شبکه قرآن سیما و با تحسین تلاوت‌های تجویدی و کامل این نوجوانان فرمودند: «مکررا این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

دیگر خبرها

  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • تاکنون ۱۰۰ هزار جلد مصحف شریف در طرح ملی نورباران جمع آوری شده است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود