Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@22:50:27 GMT

غافلگیر کردن کشور با مذاکرات پنهان درباره برجام

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۳۳۴۶۷

غافلگیر کردن کشور با مذاکرات پنهان درباره برجام

این توافقات هم درباره نحوه اصلاح بخوانید تقویت برجام است و هم درباب تحریم هایی که تصمیم دارند مشترکا علیه ایران اعمال کنند.

به گزارش مشرق، مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود نوشت:  سابقه به ما می گوید پنهان کاری شدید درباره مذاکرات میان ایران و اروپا بر سر آینده برجام، مقدمه غافلگیر کردن کشور است.

واضح است که اروپا و امریکا توافقاتی کرده اند؛ این توافقات هم درباره نحوه اصلاح بخوانید تقویت برجام است و هم درباب تحریم هایی که تصمیم دارند مشترکا علیه ایران اعمال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت آقای روحانی پالسی صادر نمی شود الا اینکه برجام را در هر حال ادامه خواهد داد.

یادداشت دیگری از مهدی محمدی را بخوانید:

یک سوال از مدعیان حقوق بشر نتیجه جایزه دادن سلبریتی ها به جنایتکاران چیست؟

نتیجه هیچ نیست الا اینکه اردیبهشت آینده در حالی که ندانم کاری اقتصادی وضع کشور را بدتر کرده، به یکباره از راه برسند و بگویند چاره ای جز پذیرش شروط اروپا نداریم.

این روش یک بار در مذاکرات برجام تجربه شده و روا نیست در فاصله ای چنین کوتاه از همان سوراخ دوباره گزیده شویم.

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد

استفانو پیولی برای چهارمین فصل پیاپی، میلان را به چمپیونزلیگ رساند.

دیدار آاس رم و یوونتوس در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی‌ ۱-۱ به پایان رسید. با این نتیجه، صعود میلان به فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا از نظر‌ آمار و احتمالات، قطعی شد.

میلان اگرچه در خانه مقابل جنوا به نتیجه ای بهتر از تساوی ۳-۳ نرسید اما به لطف تساوی رم و یوونتوس، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای شاگردان پیولی رزرو شد. ایتالیا در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا دارای ۵ سهمیه است. تاکنون دو سهمیه را اینتر و میلان برای خود رزرو کرده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • سعید لیلاز: افشای فایل صوتی ظریف، عمدی بود
  • درس‌های خانم دیپلمات؛ هیچ‌تضمینی وجود ندارد!
  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • تیم بزرگ باید در اروپا بازی کند، کاش برسیم! ‏
  • دومین روز از مذاکرات آتش‌بس در غزه بی‌نتیجه پایان یافت
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • اقتصاد این کشور غافلگیر شد
  • آخرین جزئیات از مذاکرات قاهره/ منابع صهیونیستی: مذاکرات به نتیجه نرسیده است/ منابع مصری: مذاکرات برای رسیدن به توافق ادامه دارد
  • منابع مصری: مذاکرات آتش‌بس بی‌نتیجه بود/ گفت‌وگوها امروز ادامه دارد
  • منابع مصری:مذاکرات آتش‌بس بی‌نتیجه بود/گفت‌وگوها امروز ادامه دارد