Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر مجمع تشخیص مصلحت با بیان اینکه سردار سلیمانی انسان با اخلاص، متعهد و وفادار به امام و رهبری است گفت: او در صراط انسانیت و اسلام ...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس که همزمان با همایش سوختگان وصل در دانشگاه تهران برگزار شد گفت: از تمامی کسانی که این مراسم بزرگداشت را برای سردار سلیمانی برگزار کرده اند تشکر می‌کنم، اما من مطمئن هستم که این برادر عزیزمان راضی به برگزاری چنین همایش‌هایی در راستای تجلیل از خود نیستند من می‌دانم که ایشان در دل ناراحت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه قاسم سلیمانی، شهدا و جانبازان ما برای رضای خدا و با انگیزه الهی به صحنه آمده اند و انگیزه آن‌ها از ایمان شان نشات می‌گیرد تصریح کرد: البته ما وظیفه داریم که برای معرفی این چهره‌ها به نسل‌های آینده تلاش کنیم.

رضایی به بیان خاطراتی از سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس پرداخت و افزود: ۳۶ سال پیش در همین ایام خود را آماده اجرای عملیات فتح المبین در غرب خوزستان می‌کردیم در آن زمان ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر از خاک کشورمان توسط ارتش بعث عراق اشغال شده بود با این وجود سپاه برای برگزاری این عملیات نیاز به ۱۱ تیپ داشت، اما تنها ۳ تیپ در اختیار داشت با این وجود باید ۸ تیپ دیگر را می‌ساخت.

رضایی با اشاره به این که ایجاد هر تیپ نیازمند به هزاران سلاح و چندین هزار نیرو دارد از این رو نمی‌توان ظرف دو یا سه ماه یک تیپ را دایر کرد افزود: برای ایجاد تیپ‌های مورد نیاز ما به دنبال آدم‌های تیپ ساز رفتیم تا بتوانند ظرف مدت کوتاهی چند هزار نیرو را وارد میدان کنند از این رو سراغ فرماندهانی هم، چون حاج احمد متوسلیان و شهید همت که در پاوه بودند رفتیم و آن‌ها را به منطقه فتح المبین آوردیم.

رضایی خاطر نشان کرد: سردار فضلی و قاسم سلیمانی هم از همین بچه‌هایی بودند که برای ایجاد تیپ‌های مورد نیاز به سراغشان رفتیم سردار سلیمانی قرار بود که از بچه‌های کرمان یک تیپ درست کند.

وی با اشاره به اینکه من سردار رشید و شمخانی کسانی بودیم که به دنبال افراد مورد نیاز برای ایجاد تیپ‌ها بودیم تصریح کرد: در مورد سردار سلیمانی بین ما اختلاف ایجاد شد شهید باقری می‌گفت که بهتر است ابتدا یک گروه زرهی را به سردار سلیمانی بدهیم، چون عجله نیست و بعدا می‌توانیم یک تیپ را با فرماندهی او ایجاد کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه منظور من از گفتن این حرف‌ها این بود که امروز قاسم سلیمانی‌های زیادی داریم که می‌توانند به صحنه بیایند افزود: قاسم سلیمانی یک جوان ۱۸، ۱۹ ساله بود که توانست یک تیپ رزمی را درست کند و در اولین عملیات به دشمن حمله نماید در هر حال ما در عملیات فتح المبین توانستیم ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر از مناطق اشغالی را آزاد کنیم و قریب به ۱۲ هزار عراقی را به اسارت بگیریم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه قاسم سلیمانی انسانی است که خودش را گمنامی یافته است و به همین دلیل می‌خواهد در گمنامی برود افزود: گمنامی سرزمین انسان‌های بی ادعا و سرزمین انسان‌هایی است که جز برای خدا تلاش نمی‌کنند و مجاهده ۴۰ ساله سردار سلیمانی برهمین اساس و با این ایمان شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی انسان با اخلاص، متعهد و وفادار به امام و رهبری است و در مسیر انسانیت و اسلام گام در مسیر مبارزه نهاده است افزود: اقتدار جمهوری اسلامی ایران اقتدار مقدسی است با این وجود این اقتدار ظالمانه نیست در واقع اقتدار مقدس ما یک اقتدار امنیت ساز و صلح ساز است و ما برهمین اساس توانستیم دشمن را از کشور برانیم و امروز در عراق و سوریه به جبهه مقاومت مشورت بدهیم.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در مسیر مقاومت امنیت ساز و دفاع از حریم انسان‌ها با دشمن می‌جنگد و این همان مسیری است که برادر او هم، چون شهید احمد کاظمی و شهید همت در پیش گرفته اند اظهار کرد: اقتدار ما اقتدار مقدسی است، چون ما به دیگر کشور‌ها تجاوز نکرده ایم.

رضایی با بیان اینکه برخی‌ها می‌گویند ایران پول خود را در عراق، سوریه و فلسین هزینه می‌کند تصریح کرد: اگر قرار بود که اقتدار با پول ایجاد شود قطعا عربستان پول بیشتری از ما دارد با این وجود با تکیه بر پول خود می‌توانست بغداد را هم تصرف کند از طرفی در پشت داعش پول‌های زیادی بود، اما اقتداری برای کسی ایجاد نشد در هر حال ما به دلیل ایمان الهی و تجربه‌ای که در جنگ کسب کرده ایم مقتدر شده ایم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ما هر چه داریم از جنگ انقلابی است و هر جا این جنگ انقلابی به دست فرماندهان انقلابی فرماندهی شده است پیروزی‌های شگفت انگیزی به دست آمده است و این به دلیل ایمان و خلاقیت فرماندهان انقلابی است.

وی از سردار سلیمانی به عنوان انسانی خلاق و باهوش نام برد و افزود: امکان ندارد سردار سلیمانی پشت هیچ سدی بماند او از هر مانعی عبور می‌کند.

وی افزود: این دروغ بزرگی است که ما پول هایمان را در بیرون مرز‌ها هزینه می‌کنیم اگر ما در سوریه هم هزینه‌ای کرده ایم از معادن فسفات این کشور گرفته ایم در هر حال حمایت ما از محور مقاومت جنبه انسانی دارد و از طرفی این حمایت در راستای تامین امنیت خودمان است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اگر امروز رزمندگان ما تا مدیترانه حضور یافته اند چرا نباید صنعت، کشاورزی، اقتصاد و تجارت ما نیز تا آنجا پیش برود افزود: کسانی که می‌گویند چرا قاسم سلیمانی در سوریه است چرا تجارت و صنعت ما را به او نمی‌رسانند کسانی این حرف‌ها را می‌زنند که ما را محاصره اقتصادی کرده اند البته برخی‌ها در داخل از روی نادانی و یا ناراحتی حرف‌هایی را در این رابطه می‌زنند.

رضایی با تاکید براینکه قاسم سلیمانی برای انسانیت، امنیت جمهوری اسلامی با داعش به عنوان بدترین تروریست‌ها جنگیده است افزود: سفیر آلمان به من می‌گفت که فرماندهان سپاه به این کشور بروند و بگویند که در سوریه چه کرده اند، چون فضا در اروپا به گونه‌ای است که به مردم نمی‌گویند که تروریست‌ها دست به چه اقداماتی زده اند.

وی بیان کرد: من به سفیر فرانسه نیز گفتم شما باید هزینه‌های ما را در مبارزه با تروریست بدهید البته خون شهدایی که ما در کشور‌های محور مقاومت داده ایم قابل معامله نیست، ولی واقعا اگر به این موضوع پرداخته شود آن‌ها باید هزینه‌های ما در مبارزه با تروریست را بدهند اگر چه آن‌ها هیچ کمکی نمی‌کنند و از طرفی هم حاضر نیستند بگویند که جمهوری اسلامی چه خطر بزرگی را در مبارزه با تروریسم ازمیان برداشته است.

وی با بیان اینکه اگر ما در سوریه نبودیم امروز در کشورمان امنیت نبود اظهار کرد: جنگیدن قاسم سلیمانی افتخار عظیمی برای کشورمان است، چون ما پرچم دار مبارزه با تروریسم بوده ایم البته اگر هدایت‌های رهبر معظم انقلاب نبود این دستاورد‌ها را نداشتیم لذا سلام به سردار سلیمانی سلام به رهبری و مدافعان حرم و نکوداشت همه مجاهدان فی سبیل الله است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای شهرستان زرندیه

همزمان با هفته فرهنگی، یادواره شهدای شهرستان زرندیه نیز با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد علی ابن ابی‌طالب (ع) شهر مامونیه برگزار شد.

در این مراسم سردار مجید موسوی کارشناس مسائل سیاسی فرهنگ شهادت را پیشران توسعه و پیشرفت کشور عنوان کرد و گفت: به فرموده امام خمینی(ره) قرن آینده قرن اسلام است و اسلام سنگر‌های کلیدی جهان را فتح خواهد کرد و ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت خواهند نشاند.

سردار موسوی با اشاره به خسارات سنگین زرهی و تجهیزاتی صهیونیست‌ها در نبرد طوفان الاقصی افزود: با وجود کمک ۴۰ کشور به رژیم غاصب و ایفای نقش جبهه مقاومت، هیمنه پوشالی استکبارجهانی فروریخت.

او حمله به کنسولگری ایران در سوریه را اشتباهی راهبردی دانست و گفت: ایران اسلامی طی عملیات وعده صادق ضمن گرفتن انتقام شهدای کنسولگری، پیام قدرت و بازدارندگی خود را به سراسر جهان صادر کرد. در اجرای این عملیات از یک اصل مهم به نام غافلگیری استفاده نشد و با اطلاع قبلی این عملیات صورت گرفت. این عملیات معادلات جدیدی را در منطقه ایجاد و با گذشتن موشک‌ها و پهباد‌ها از لایه‌های متعدد پدافندی ثابت کرد که دشمنان اشراف صحیحی از توان رزم نیرو‌های مسلح ایران ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • مکتب امام صادق مکتب انسان ساز و مسئولیت پذیری است
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • امام صادق(ع)‌ پرچمدار ترویج معارف شیعه و مبارزه با تحریف دین بود