Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جوان پرتغالی، بارسلونا را مدعی اصلی قهرمانی در اروپا می داند و معتقد است که یوونتوس نسبت به ناپولی از مزیت بیشتری برای قهرمانی در سری آ برخوردار است.

طرفداری- در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان، یوونتوس در خانه برابر تاتنهام با نتیجه 2-2 متوقف شد و حالا برای رسیدن به مرحله بعدی رقابت ها باید در لندن پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آندره ویاش بواش، سرمربی پرتغالی سابق تاتنهام در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت در خصوص دیدار دو تیم در دور برگشت گفت:

یوونتوس نسبت به تاتنهام تجربه بیشتری دارد و بازیکنانش بیشتر در شرایط این چنینی به میدان رفته اند. حالا یوونتوس باید در لندن به پیروزی برسد یا با نتیجه 3-3 مساوی کند. این امر، ماموریت غیر ممکنی برای یوونتوس نیست اما آن ها قطعا کار سختی خواهند داشت زیرا تاتنهام هم اکنون فرم خوبی دارد. در تورین، یوونتوس با کمبود مالکیت توپ به مشکل خورد و در اکثر مواقع بازی، تاتنهام در نیمه زمین یوونتوس صاحب توپ بود. طبیعتا تاتنهام در خانه نسبت به خارج از خانه کار راحت تری دارد اما یوونتوس می تواند در ویمبلی برای پیروزی تلاش کند زیرا این استادیوم جو ترسناکی ندارد و هواداران نمی توانند حریف را زیر فشار بگذارند. صعود برای یوونتوس غیر ممکن نیست اما اگر تاتنهام بتواند همانند تورین، بازی را کنترل کند، اوضاع متفاوت خواهد بود.

ویاش بواش درباره گذشته، حال و آینده هری کین صحبت کرد: 

هری کین؟ در زمان مربیگری من در تاتنهام، او خیلی جوان بود و طبیعتا گزینه اول من نیز نبود زیرا امانوئل آدبایور و روبرتو سولدادو را در اختیار داشتم. در صحبت با مدیران، گفتم که بهتر است کین قرضی به تیم دیگری برود تا بازی کند اما در تیم ماند، بنابر این تصمیم گرفتم تا در لیگ اروپا به او بازی بدهم. اگرچه من بابت پیشرفت او نقش زیادی نداشتم و تیم شروود، جانشین من در تاتنهام نقش زیادی در پیشرفت کین داشت. رئال مادرید؟ تصمیم بر عهده خود کین است. بستگی دارد که او چه بخواهد و انگیزه های دوران ورزشی اش چه چیزی باشد. اگر او طالب شهرت و جام باشد، بهتر است تاتنهام را ترک کند اما اگر ثبات و محبوبیت نزد هواداران را می خواهد، داستان عوض می شود. حضور کین برای یک یا دو سال دیگر در تاتنهام موجب پیشرفت بیشتر وی می شود.

وی درباره مدعیان لیگ قهرمانان گفت: 

اگرچه بارسلونا نیمار را از دست داده اما آن ها روی کاغذ نسبت به یوونتوس قوی تر هستند. دمبله بازگشته است، پائولینیو بازیکنی مورد اطمینان است و مسی و سوارز را نباید فراموش کرد. آن ها مدعی اصلی قهرمانی هستند اگرچه بایرن مونیخ تیمی قدرتمند است و رئال مادرید در صورت حذف کردن پاری سن ژرمن نیز یکی از مدعیان خواهد بود.

سرمربی جوان پرتغالی در خصوص رقابت کسب اسکودتو اضافه کرد: 

اسکودتو؟ ناپولی فوتبال خوبی بازی می کند و ساری مربی خوبی است. اگرچه شکست آن ها در خانه برابر لایپزیش باورکردنی نبود. اینسینیه، مرتنز و کایخون، مثلثی هستند که می توانند به هر تیمی آسیب بزنند. لیگ ایتالیا نسبت به قبل متعادل تر شده است اما تجربه، عاملی است که در کسب قهرمانی تعیین کننده است. من با شانگهای SIPG هفته ها در صدر جدول لیگ چین بودم اما گوانگژو اور گرانده با تجربه بالاتری آمد و قهرمان شد. چنین اتفاقی در ماه آوریل می تواند برای یوونتوس رخ دهد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۳۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۰۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌هایچلسی و تاتنهام امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز چلسی و تاتنهام

لیگ برتر انگلیس (چلسی - تاتنهام) ساعت ۲۲:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 750005

دیگر خبرها

  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • ده روسی: می‌خواهم از مدل ژابی آلونسو در لورکوزن تقلید کنم؛ به ۳ امتیاز بازی با یوونتوس نیاز داریم
  • ۷ موردی که همین الان باید از شرشان خلاص شوید! پشیمان نمی‌شوید!
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • پوستکوعلو: مسئولیت شکست‌های تاتنهام را می‌پذیرم
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • چلسی ۲ - ۰ تاتنهام/ زنبق‌ها سهمیه لیگ قهرمانان را پس زدند + فیلم
  • بازسازی خانه‌های ویران شده در غزه ممکن است ۸۰ سال طول بکشد
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین