Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-08@17:48:50 GMT

برگزاری ورک شاپ تخصصی «طراحی کاراکتر» در سنندج

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۳۴۷۳۶

شیلان برهانی، مسئول واحد تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در راستای برگزاری کارگاه‌های تولید محور تقویت توان هنرمندان کاریکاتوریست استان واحد تجسمی حوزه هنری با همکاری خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری استان روز پنجشنبه 10 اسفند ماه 96 کارگاه یک روزه آموزشی را با حضور استاد رضا احمدیاری از اساتید مطرح حوزه کاریکاتور استان در سنندج برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه این کارگاه یک روزه به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود، افزود: در ابتدا مباحث لازم در خصوص طراحی کاراکترهای فانتزی و اسطوره‌ای به صورت تئوری توضیح داده شده و در بخش عملی به دو صورت دیجیتال و دستی هنرمندان حاضر در کارگاه با راهنمایی استاد احمدیاری به تولید اثر با موضوعات مشخص در قالب طراحی کاراکتر می‌پردازند.
مسئول واحد تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با اشاره به توانمندی هنرمندان کارتونیست استان عنوان کرد: از سال 95 که خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری افتتاح شده شاهد فعالیت‌های خوبی توسط هنرمندان عضو این خانه بوده‌ایم که از آن جمله می توان به برگزاری چندین نمایشگاه گروهی و انفرادی، همکاری و مشارکت در طرح‌ها و برنامه‌های دستگاه‌های مختلف استان از جمله محیط زیست و آموزش و پرورش نیز بوده‌ایم‌.
وی اعلام کرد: در کنار این فعالیت‌ها، حضور ارزشمند هنرمندان کاریکاتوریست استان در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی بوده‌ایم که حاصل آن کسب عناوین مختلف هنری از این جشنواره‌ها توسط هنرمندان عضو خانه کاریکاتور حوزه هنری استان است.
برهانی در خصوص شرایط حضور علاقه‌مندان جهت حضور در این کارگاه یادآور شد: ورود علاقه‌مندان در این کارگاه رایگان بوده و هنرمندان متقاضی حضور می‌توانند جهت ثبت‌نام با مراجعه حضوری به واحد تجسمی حوزه هنری کردستان واقع در خیابان فلسطین، روبروی فرمانداری سنندج مراجعه کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد هنری بنت الهدی در البرز برگزار شد

هانیه ماه پسند در گفت وگو با خبرنگار مهر از برگزاری رویداد هنری بنت الهدی به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در حوزه هنری استان البرز خبر داد و گفت: ۱۰ نفر از بانوان هنرمند در رشته‌های نقاشی، هنرهای دستی، گرافیک، تصویرسازی و طراحی پوستر در این کارگاه شرکت کردند.

مسؤول مدرسه خیمه بانوان هیئتی استان البرز با اشاره به اینکه این بانوان هنرمند از بین ۲۰ تا ۳۰ نفر از هنرمندان انتخاب شده‌اند، بیان کرد: امید است در این کارگاه و رویداد یک روزه خروجی‌های قابل توجهی حاصل شود و بتوانیم آنها را در کانال خیمه بانوان هیئتی البرز در روز دختر به نمایش بگذاریم.

کد خبر 6099746

دیگر خبرها

  • پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد افتتاح شد
  • برگزاری کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی ویژه کانون‌های مساجد
  • ضرب الاجل یک ماهه به سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج برای ساماندهی قطعه هنرمندان
  • واحد پردیس به جمع میزبانان جشنواره امامت و مهدویت پیوست
  • رویداد هنری بنت الهدی در البرز برگزار شد
  • «فیلمسازی واقعیت مجازی تعاملی» بررسی می‌شود
  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود
  • معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد