Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسلام آباد - ایرنا - «محمد بن احمد البواردی» وزیر دفاع امارات متحده عربی به رغم وجود فضای غبار آلود روابط دوجانبه در موضوع اعزام نیرو به یمن در اسلام آباد با 'خرم دستگیر خان'وزیر دفاع پاکستان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایرنا حساب توییتری دولت پاکستان روز سه شنبه خبر دیدار وزیر دفاع پاکستان با همتای اماراتی خود را رسانه ای کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این خبر، 'خرم دستگیرخان' وزیر دفاع پاکستان در دیدار با «محمد بن احمد البواردی» همتای اماراتی خود در خصوص راه های تقویت همکاری دو جانبه در زمینه دفاعی تبادل نظر کرد.
این اخبار در حالی منتشر می شود که پنجم آذرماه سال 94، اخباری مبنی بر اینکه امارات متحده عربی حضور پاکستانی ها در این کشور را کاهش می دهد، در رسانه ها منتشر شد.
پایگاه خبری امارات 71 ، آذرماه سال 1394 به نقل از روزنامه قدرت پاکستان نوشت:دولت امارات موضوع کاهش اتباع پاکستانی در این کشور را در دست بررسی دارد.
این پایگاه خبری افزود:صدها هزار کارگر و کارمند پاکستانی از این تصمیم دولت امارات نگران هستند که مبادا به اخراج آنها از این کشور بینجامد. روزنامه قدرت در این باره نوشت که امارات می خواهد حدود 15 درصد از تعداد کارگران و حتی شرکت های پاکستانی حاضر در این کشور را کاهش دهد که این موضوع بر سرنوشت صدها هزار پاکستانی شاغل در این کشور تاثیر خواهد گذاشت.
پایگاه خبری امارات 71، این تصمیم دولت امارات را پاسخی به صدور حکم دادگاه عالی پاکستان و سخنان قاضی این دادگاه می داند که مجوز شکار پرنده ای به نام هوبره توسط شیوخ کشورهای عرب خلیج فارس را ممنوع کرده است.
همچنین اواخر فروردین ماه 94، 'انور محمد قرقاش' وزیر مشاور درامور خارجی امارات متحده عربی در گفت و گویی با رسانه ها، از تصمیم پارلمان پاکستان درباره یمن مبنی بر ضرورت اتخاذ موضع بیطرفی از سوی اسلام آباد و وارد نشدن به جنگ یمن، به شدت انتقاد کرد و با مبهم، غیرقابل انتظار و خطرناک خواندن این قطعنامه، مدعی شد که پاکستان هزینه سنگینی را بابت اتخاذ موضع مبهم در قبال مساله یمن خواهد پرداخت.
البته چودری نثار علی خان وزیر وقت کشور پاکستان یک روز پس از آن، اظهارات این مقام اماراتی را نگران کننده دانست و گفت که اسلام آباد چنین اظهارات تهدید آمیزی را تحمل نخواهد کرد.
آساق**6125**1859

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

به گزارش مهر، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پاکستان: دیکته خارجی را درباره پروژه مشترک گازی با ایران نمی‌پذیریم
  • هیئت علمی و پژوهشی ارتش به قطب جنوب اعزام می‌شود
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • حضور فعال دانشگاه آزاد نجف‌آباد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو