Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- 119 معلم ورزش در مدارس شهرداری منطقه 11 با همکاری فدراسیون اسکوواش و شهرداری این منطقه ، روشهای کاهش فقر حرکتی کودکان را فرا گرفتند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، عباس طباطبایی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 11، به طرح همکاری فدراسیون اسکوواش و شهرداری این منطقه تهران برای کاهش فقر حرکتی کودکان اشاره کرد و گفت: 37 هزار دانش آموز در مدارس این منطقه شهرداری مشغول به تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با توجه به کمبود اماکن ورزشی در مدارس منطقه و با توجه به اهمیت مسئله فقر حرکتی در کودکان و مشکلات جسمی -حرکتی، اداره آموزش و مشارکت اجتماعی شهرداری منطقه 11 با همکاری فدراسیون اسکوواش اقدام به برگزای کارگاه آموزشی یک روزه برای معلمان ورزش کرده است .
طباطبایی افزود:تعداد 119 معلم ورزش در مدارس شهرداری منطقه 11 پس از برگزاری این کارگاه آموزشی به انتقال آموزه ها به دانش آموزان اقدام می کنند.
منطقه 11 شهرداری تهران دارای 154 مدرسه بوده که از مجموع آن ها 11 مدرسه استیجاری، 15 مدرسه اوقافی است.
منطقه 11 شهرداری تهران از شمال به میدان انقلاب و خیابان آزادی، از شرق به خیابان‌های وحدت اسلامی و حافظ، از جنوب به میدان راه آهن و خیابان شوش و از غرب به خیابان‌های شهید نواب صفوی و شهید ابراهیمی (عباسی) و میدان حق شناس محدود می‌شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7247/ 1539

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ معلم در مدارس استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ استاندار استان مرکزی در این مراسم با تبریک روز معلم به معلمان استان گفت: همت معلمین نجات دهنده آینده غیرقابل پیش بینی است و این معلمان هستند با تربیت صحیح فرزندان این کشور می‎توانند آینده ساز شوند.
مخلص الائمه معلمان را همراه همیشگی ما از دبستان تا دانشگاه و مراتب علمی بالاتر دانست و افزود: هر چه بتوانیم در مسیر رفع مشکلات فرهنگیان قدم برداریم آینده بهتری را می‌توانیم پیش رو داشته باشیم گرچه معلمان امروز با وجود تنگنا‌ها همچنان برای تربیت نسل امروز تلاش می‌کنند.
مولوی مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی هم با اشاره به اینکه ۱۷ هزار معلم در دو هزار مدرسه استان مرکزی فعالیت دارند گفت: علاوه بر برگزاری برنامه‌هایی برای گرامیداشت مقام معلم در نواحی آموزش و پرورش در شهر‌های مختلف، مراسم‌هایی توسط دانش آموزان در بیش از دو هزار مدرسه استان نیز برگزار می‌شود.
در ادامه از معلمان نمونه مدرسه حکمت تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • افزایش۱۵۳ مدرسه و ۳۰۰ فضای ورزشی در شهرستان‌های استان تهران
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • نواخته شدن زنگ معلم در مدارس استان مرکزی
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم