Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-05@21:50:42 GMT

ترامپ برای انتخابات ۲۰۲۰ نامزد می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۳۵۵۵۶

 یک رسانه آمریکایی مدعی شده «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا قصد دارد برای دوره بعدی انتخابات این کشور در سال ۲۰۲۰ هم نامزد شود.

به گزارش صدای ایران، از فارس «سی‌ان‌ان» همچنین مدعی شد ترامپ «براد پارسکیل»، مدیر بخش رسانه‌های دیجیتال در ستاد انتخاباتی سال ۲۰۱۶ خود را به عنوان رئیس  ستاد انتخاباتی جدید خود معرفی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چ

«سی‌ان‌ان» نوشته اینکه ترامپ در سال ۲۰۲۰ بار دیگر نامزد انتخابات شود مسئله شگفت‌انگیزی نیست و او اندکی بعد از مراسم تحلیفش در سال ۲۰۱۷ گفت که این کار را انجام خواهد داد. موضوع عجیب، اما آن است که او سه سال قبل از فرارسیدن تاریخ انتخابات، رئیس ستاد تبلیغاتی خودش را انتخاب کرده است.

پیش از این برخی منابع خبری مدعی شده بودند در صورتی که ترامپ بخواهد برای بار دوم در انتخابات ۲۰۲۰ کاندید شود، ممکن است از سوی هم‌حزبی‌هایش در مرحله مقدماتی به چالش کشیده شود.

«جف فلیک»، یکی از نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره آمریکا چند ماه پیش گفته بود در صورتی که ترامپ روال فعلی‌اش را ادامه دهد، ممکن است مجبور باشد در مرحله مقدماتی هم با هم‌حزبی‌هایش برای معرفی به عنوان نامزد حزب رقابت کند.

معمولاً روسای جمهور مستقر از طرف هم‌حزبی‌هایشان به چالش کشیده نمی‌شوند و کمیته مرکزی حزب آنها را بدون شرکت در رأی‌گیری‌های مقدماتی به عنوان نامزد حزب معرفی می‌کند.

با وجود این، در تاریخ برگزاری انتخابات‌های ریاست‌جمهوری آمریکا چند بار این روال عوض شده است. «جیمی کارتر» در سال ۱۹۸۰ با وجود آنکه رئیس‌جمهور مستقر بود، در مرحله مقدماتی مجبور شد با «تد کندی» رقابت کند. چهار سال بعد هم «جرالد فورد»، رونالد ریگان را به چالش کشید.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۵۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرماندار شهر تهران گفت: در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران شامل تهران، ری، شمیران، اسلامشهر و پردیس، ۳۲ نامزد رقابت می‌کنند و ۱۶ نماینده انتخاب خواهند شد.

احمد قیومی افزود:از ۱۳ اردیبهشت فرایند رسمی تبلیغات انتخابات آغاز شد که تا ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت تبلیغات ادامه دارد و روز ۲۱ اردیبهشت؛ آغاز رای گیری خواهد بود.

آقای قیومی با اشاره به اینکه این انتخابات تمام الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: برای برگزاری الکترونیک انتخابات ۶۰ هزار نفر آمادگی لازم را کسب کردند و آموزش شهروندان نیز آغاز شده است.

وی در باره چگونگی برگزاری الکترونیک انتخابات گفت: پس از اخذ کارت ملی از شهروندان و ثبت در دستگاه احراز هویت برای بررسی شرایط رای دادن، کارتی تحویل شهروندان می‌شود که روی صندوق گذاشته و کد‌های نامزد‌ها را وارد می‌کنند و پس از انتخاب و تایید نامزد‌های منتخب دکمه اتمام رای را زده و برگه نهایی داخل صندوق اخذ رای می‌افتد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تاثیر جنگ غزه بر انتخابات انگلیس
  • تاثیر جنگ غزه در انتخابات انگلیس
  • اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران