Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-02@17:18:27 GMT

شلاق و تبعید مجازات آزار دختر دانشجو تهرانی

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۳۸۲۲۱

شلاق و تبعید مجازات آزار دختر دانشجو تهرانی

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، اوایل دی ماه امسال یک دختر دانشجو به نام رومینا به پلیس آگاهی رفت و از پسر جوانی به نام مسعود شکایت کرد.

وی به ماموران پلیس گفت: مدتی پیش با پسر جوانی به نام مسعود آشنا شدم. او می گفت شماره تلفن من را از روی پاکت نامه ای که مقابل خانه مان افتاده بود پیدا کرده است. او چند بار با من تماس گرفت و ابراز علاقه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از مدتی من به دیدن او رفتم و این آغاز آشنایی ما با هم بود.

دختر دانشجو ادامه داد: پس از مدتی مسعود به من ابراز علاقه کرد و گفت قصد ازدواج دارد. من که خام حرف های او شده بودم رابطه ام را با او بیشتر کردم. تا اینکه یک روز مرا به خانه اش در شهرک شریعتی دعوت کرد. من هم دعوت او را پذیرفتند و به خانه او رفتم اما پسر جوان بدون توجه به التماس هایم مرا آزار داد. من که از رفتار مسعود شوکه شده بودم به او گفتم علیه او شکایت می‌کنم اما قول داد وعده ازدواجش را عملی کند و به خواستگاری ام بیاید.

رومینا گفت: پسر جوان اما بعد از گذشت چند ماه به وعده اش عمل نکرد حالا هم دیگر جواب تماس‌های تلفنی را نمی دهد. به همین خاطر تصمیم گرفتم از او شکایت کنم.

به دنبال اظهارات دختر جوان پلیس به ردیابی مسعود پرداخت و وی را در غرب تهران بازداشت کرد.

پسر جوان دیروز در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران پشت درهای بسته و غیرعلنی پای میز محاکمه ایستاد و منکر آزار دختر دانشجو شد. وی گفت: رومینا به میل خودش به خانه مجردی ام آمد ولی من او را آزار ندادم. حالا چون به او گفته ام از ازدواج با او منصرف شده ام علیه من شکایت کرده است.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به مدرک های موجود در پرونده مسعود را به 99 ضربه شلاق Whip و یک سال تبعید به منطقه ای بد آب و هوا محکوم کرد.
 

رکنا

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۸۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهرانی‌ها امروز در خانه نمانید

کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۳ اردیبهشت) در شرایط پاک است. به‌دنبال وزش باد و بارش باران که از َشب گذشته در برخی مناطق تهران آغاز شده و همچنان هم ادامه دارد، هوای پایتخت تمیز و پاک شده به گونه‌ای که شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا صبح امروز روی عدد ۴۸ در شرایط سبز (پاک) قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، همچنین شاخص هوا در ۲۴ ساعت گذشته نیز بر روی عدد ۶۳ (شرایط قابل قبول) قرار داشت.

با توجه به گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی، از امروز تا شنبه هفته آینده علاوه بر افزایش ابر، وزش باد شدید، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی به‌صورت رگبار و رعد و برق در سطح استان مورد انتظار است.

از ابتدای امسال تاکنون، پایتخت نشینان پنچ روز هوای پاک و ۳۸ روز هم هوای سالم استنشاق کرده‌اند. سال گذشته و براساس روز شمار شاخص آلودگی در مجموع ۱۰ روز هوای پاک، ۲۳۶ روز هوای قابل قبول، ۱۰۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۲ روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در پرونده شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامت افراد است که به ترتیب از صفر تا ۵۰ در شرایط پاک یا سبز، ۵۱ تا ۱۰۰ در شرایط قابل قبول یا زرد، ۱۰۱ تا ۱۵۰ در شرایط ناسالم برای گروه حساس یا نارنجی، ۱۵۱ تا ۲۰۰ در شرایط ناسالم برای همه یا قرمز، ۲۰۱ تا ۳۰۰ در شرایط بسیار ناسالم یا بنفش و ۳۰۱ تا ۵۰۰ در شرایط خطرناک یا ارغوانی تعیین شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • تهرانی‌ها امروز در خانه نمانید
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • گروگانگیری ۳۰ روزه برای اخاذی ۱۰ میلیاردی | راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن | می‌خواستم شوهر خوبی نصیبم شود اما این مرد...
  • شکایت از جرایم اداری به کمک وکیل کیفری
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است