Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، در این برنامه دشتی مسئول راهبردی سپاه الغدیر استان یزد ضمن تشکر از مجموعه فعالیت های مجمع بسیج شهرستان و کارگروه های آن گفت شهرستان ابرکوه با پتانسیل ها و فرصت هایی که دارد از جمله سفر مقام معظم رهبری،قرار گرفتن در طریق الرضا، منزلگاه امام رضا(ع)،مسیر کاروان راهیان نور،آثار باستانی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. یکی از شهرستان های آینده دار است و افق پیشرفت خوبی دارد لکن امروز پیشرفت کشور باید ابتدا به یک گفتمان عمومی تبدیل شود.
دشتی در ادامه افزود در ابرکوه کارگروه های خوبی تشکیل شده و کارهای فکری خوبی نیز صورت گرفته اما کارگروه ها باید از فکر، ایده،نظر و راهکارهای ابرکوهی های ساکن خارج ابرکوه چه داخل کشور و چه خارج کشور استفاده کنند.
وی اظهار کرد امروزه استکبار جهانی برای تسلطو حتی تحقیر کشورها و استعمار نوین برنامه دارد و لازم است برای مقابله با این دشمنی ها و تهاجمات چه نیمه سخت و چه نرم برنامه مدون داشته باشیم.
در ادامه کارگروه های مختلف به طرح مطالب و موارد تخصصی خود پرداختند.
در پایان بیانیه مجمع نیز قرائت شد که متن آن به شرح ذیل میباشد
خداوند متعال را شاکریم که توفیق عنایت کرد در سالی که به تدبیر عالما نه وحکیمانه رهبر فرزانه انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی،تولیدواشتغال نا مگذاری شده دومین مجمع عالی بسیج شهرستان ابرکوه را با حضور بسیجیان نخبگان وفرهیختگان ومدیران شهرستان برگزار نمائیم.
هوشیاری وبصیرت مردم در راهپیمایی22 بهمن وحضور حداکثری مردم در این رفراندوم نظام  که با رهنمودهای ولی امرمسلمین جهان فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام  خامنه ای  رهبر معظم انقلاب حاصل شده، سند گویای رویشهای  انقلاب اسلامی وپیوند ناگسستنی ملت ایران با نظام اسلامی است.
ملت ایران هرکجا لازم باشد همانند هشت سال دفاع مقدس از بذل جان ومال هیچ گونه دریغی نمی کندودهها شهید  وجانباز تقدیم انقلاب وهرجا لازم است صبر انقلابی پیشه می کنداما هروقت نیاز به حضور در صحنه باشد همانند حماسه ماندگار 9 دی وراهپیمایی 22 بهمن امسال  اقیانوس عظیمی به راه می اندازد که همه دسیسه های استکبار جهانی را نقش بر آب می سازد.
مجمع بسیج شهرستان ابرکوه ضمن تبریک وتهنیت به پیشگاه مقام معظم رهبری مد ظله العالی به جهت داشتن امتی این چنین ولایتمدار وبصیر از کلیه مسئولان ارشد نظام ،استان وشهرستان انتظار دارد قدر این ملت فهیم را بدانند وبرای حفظ این عزت از هیچ اقدامی فرو گذار نکنند.که بی شک بهترین شکر گذاری این موهبت عظیم خدمت بی منت به آنان است.
در همین راستا نکاتی چند را یاد آور می شویم:
1.ایجاد ناامنی و تفرقه، تحریم اقتصادی و فتنه انگیزی، ترویج فساد و دین ستیزی، تولید مواد مخدر و تخدیر فکر جوانان، ترویج ابتذال و موسیقی و برهنگی با استفاده از فضای مجازی شبکه های اجتماعی وماهواره، و صدها ترفند و مکر شیطانی دیگر همه و همه برای یک هدف نامقدس و شوم است و آن چیزی جز از بین بردن اسلام و استقلال و ثبات و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست و برای مقاومت و ایستادگی در مقابل همه این پلیدی ها و به سر منزل مقصود رساندن کشتی انقلاب، راهی جز وحدت و پایبندی به تدابیر امام المسلمین رهبر معظم انقلاب اسلامی وهمگانی کردن فریضه الهی  امر به معروف ونهی از منکربه منظور جامعه سازی اسلامی نیست. پس همه باید به ریسمان الهی ولایت چنگ زنیم وان شاء الله از گرداب فتنه ها به ساحل نجات راه یابیم.از مسئولین استانی وشهرستانی هم تقاضا داریم با توجه به اینکه شهرستان ابرکوه در زمینه فرهنگ عفاف وحجاب سر آمد می باشد با زهم تلاش بیشتری در زمینه قانون راهکارهای گسترش فرهنگ عفاف وحجاب مصوب شورای انقلاب فرهنگی توجه ونسبت به اجرای کامل آن اقدام نمایند
2.تلاش برای استقرار و ایجاد سبک زندگی اسلامی راهبردی ترین راهکار مقابله با سلطه ی فرهنگی و رسیدن به تمدن اسلامی و استقلال ملی است که باید مورد اهتمام آحاد ملت و روح حاکم بر تمام اقدامات و تصمیمات و برنامه دولت و مجلس و قوه قضائیه باشد.درراستای تحقق سبک زندگی اسلامی وبه ویژه کاهش طلاق کارگروه بانوان مجمع برمبنای مکتب حیات بخش اسلام واندیشه های ناب امام خمینی ره وتاکیدات مقام معظم رهبری با مبانی علمی و کارشناسی، طرحی را آماده ودر دست اجرا واقدام دارند.
3.اتکا به توانایی های داخلی و کاهش وابستگی به کشورهای سلطه جو و تلاش همه جانبه برای تحقق راهبردملی اقتصاد مقاومتی تنها رویکردی است که می تواند استقلال اقتصادی را برای کشور ما به ارمغان آورد.استقلالی که می تواند عزت و شرف ملت و دولتمردان ما را در مقابل برتری جویی و خود برتر بینی استکبار جهانی تضمین نماید.در این خصوص کارگروه اقتصادی شهرستان با ارائه طرح های اشتغال زایی مطابق باظرفیت شهرستان در زمینه های صنایع تبدیلی و صنعت گردشگری سعی در تحقق این امرمهم دارد.
در پایان با قلبی مالامال از عشق و اعتماد به نصرت الهی به محضر رهبر و مولای خویش و امت اسلامی عرضه می داریم که ما بسیجیان وفرزندان انقلاب اسلامی عضو مجمع عالی بسیج به نمایندگی از همه بسیجیان شهرستان  همانگونه که در دفاع نظامی از کیان جمهوری اسلامی ثابت کردیم پای در رکاب مولای خویش هستیم امروزهم در خدمت گذاری  و حضور فعال در عرصه های مختلف آماده جان فشانی هستیم.واعلام می داریم که ما فرزندان شعب ابیطالب، خیبر و بدریم که با سرافرازی از آن گذر کردیم و طومار موریانه خورده سفیانی ها را دریدیم و ترسی از تحریم و فشار اقتصادی نداریم و اکنون به دوره مبارک فتح مکه پای نهاده ایم که(ان تنصرا.. ینصرکم و یثبت اقدامکم)
مجمع عالی بسیج شهرستان ابرکوه اسفند ماه

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در مراسم گرامیداشت و تکریم مقام معلم در شهرستان فامنین گفت: پیشرفت کشور از مسیر توجه به آموزش‌ و‌ پرورش می‌گذرد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: اگر کشوری به سوی پیشرفت قدم بردارد، باید در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کند تا نسلی همانند ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۴ هزار شهید معلم تربیت شوند که در راه مانایی ایران اسلامی جان خود را هدیه کردند.

او تصریح کرد: سطح فرهنگ‌ها، بینش‌ها و ارزش‌ها در خانواده‌ها متفاوت است از همین رو محلی که می‌تواند یک تعادل خاص بین دانش‌آموزان ایجاد کند، آموزش‌و‌پرورش است تا دلبستگی و وابستگی‌های دینی، ملی، اعتقادات و ارزش‌های جامعه اسلامی را سرلوحه دروس قرار دهد.

استاندار همدان گفت: ایران قوی تمام تلاش و توان خود را برای تقویت آموزش‌و‌پرورش در زمینه ارتقای محتوا با تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین و توسعه زیرساخت‌ها به کار بسته است.

دیگر خبرها

  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • محدودیت یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • پیشرفت ۸۵ درصد طرح نور در مازندران
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است