Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،ناصری، رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان سرعین در جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سرعین تصریح کرد: امسال در نظر داریم خدمات ارائه شده به گردشگران را به لحاظ کمی و کیفی ارتقا دهیم.

وی تاکید کرد: شهرستان سرعین به لحاظ تعداد مسافران نوروزی از قطب های گردشگری کشور بوده و به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفرهای نوروزی قلمداد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرماندار شهرستان سرعین این شهرستان در رتبه های نخست برخورداری مراکز اقامتی شهرهای کشور قرار گرفته است و از سویی جاذبه های آب های گرم معدنی و طبیعی آن در کشور بی نظیر است.

ناصری با بیان اینکه امسال افزایشی در قیمت مراکز اقامتی و آبدرمانی این شهرستان اعمال نخواهد شد، اضافه کرد: تمامی امکانات شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی در حالت آماده باش است.

وی ابراز امیدواری کرد با بهبود کیفی قابل توجه خدمات، سرعین با رشد سفرهای نوروزی مواجه شود.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان سرعین به آمادگی تمامی دستگاه های خدمات رسان و مراکز اقامتی اشاره کرد و افزود: بخشی از جشنواره زمستانی سرعین نیز با تعطیلات نوروزی همزمان بوده و برنامه های شاد و متنوعی برای گردشگران تدارک دیده شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند

 ابوطالب شفقت در نشست با رییس و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه خدمات‌رسان‌ها به همراه معاونت عمرانی استانداری، حداکثر تا پایان ماه جاری فرصت دارند در این خصوص اقدام نمایند.

وی افزود: در این راستا سازمان مدیریت و برنامه ریزی به همراه معاونت‌های عمرانی و اقتصادی استانداری باید هرچه سریعتر وضعیت قانون بودجه و تمامی اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای را مشخص کنند.

استاندار لرستان بیان کرد: باتوجه به دستورات مکرر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر رسیدگی به مناطق محروم، تمامی نقاط استان اعم از محروم و غیرمحروم باید مشخص شوند تا برای انجام خدمات و اقدامات در مناطق مختلف برنامه ریزی شود.

شفقت افزود: هر دستگاهی باید قانون بودجه را به خوبی مطالعه نماید تا بداند چه وظایفی را در نحوه خدمات‌رسانی و جذب اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی از وزارتخانه مربوطه دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست
  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود