Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@13:25:14 GMT

رویدادهای خبری نهم اسفند در مشهد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۳۹۳۵۲

رویدادهای خبری نهم اسفند در مشهد

رونمایی 'طرح جامع مانا' با محور مشارکت اجتماعی و نهضت اشتغال با حضور رئیس سازمان بهزیستی، نخستین همایش ملی وقف، علم و فناوری با حضور قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و تولیت آستان قدس رضوی و همایش کشوری اقتصاد مقاومتی با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دیگر رویدادهای خبری امروز در مشهد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز همچنین نشست انجمن کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، همایش ملی توسعه پایدار با رویکرد بهبود فضای کسب و کار در محل اتاق بازرگانی، نشست خبری چهارمین همایش ملی فضای پاک با حضور رئیس اندیشکده خانواده در مرکز الگوی اسلامی و ایرانی پیشرفت و نشست خبری یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مشهد خبری می شوند.
نشست خبری معاون هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، همایش زمین شناسی مهندسی و محیط زیست، مجمع عمومی سالیانه هیات ورزشهای همگانی استان با حضور رئیس فدراسیون، همایش بین المللی حمایت و حاکمیت قانونی در حوزه های تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری و نشست خبری بیست و ششمین کنفرانس مهندسی برق ایران نیز امروز در مشهد برگزار می شوند.
3027/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۹۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان آقایان خراسان رضوی بزرگداشت داور بین المللی دکتر «پویا پارسا» با حضور ۵۰ بازیکن خراسان رضوی بصورت دوره‌ای - حذفی و با سرداوری استاد امین زاده و فروغی در خانه تنیس روی میز برگزار شد

در پایان این مسابقات ابوالفضل شریعت زاده، کیوان غفاری، جعفر جلائیان، رضا صالحیان، علی صادقی مندی، محمد جواد قاسمی نیا، عباس فروغی و محمد اسکندری به مرحله بعدی مسابقات راه یافتند.

 هشت بازیکن منتخب بهمراه بازیکنان دسته برتر بزودی مسابقات نهایی را بصورت دوره‌ای برگزار خواهند کرد.

در مراسم پایانی با حضور ریاست و دبیر هیات و  بازیکنان و جمعی از پیشکسوتان استان از دکتر پارسا با اهدا لوح تقدیر گردید.

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • پرسپولیس با هواپیما در ساری، اوسمار به نشست نمی‌رسد/ عالیشاه سرخپوشان را همراهی می کند
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با حضور امیرعبداللهیان
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!