Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد- ایرنا- عملیات اجرایی نخستین چمن مصنوعی فوتسال آموزش و پرورش آذربایجان غربی عصر روز سه شنبه با حضور رییس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی و مسئولان شهرستانی در بوکان آغاز شد.

مدیر آموزش و پرورش بوکان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحد ورزشی در محوطه سالن ورزشی چند منظوره سوم خرداد در زمینی به مساحت 600متر مربع احداث می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلیمان مام عزیزی اضافه کرد: برای اجرای این طرح 700 میلیون ریال اعتبار در نظرگرفته شده که 500 میلیون ریال آن از اعتبارات آموزش و پرورش و 200 میلیون ریال آن از محل کمک های مردمی و خیرین خواهد بود.
وی بیان کرد: عملیات اجرایی دومین چمن مصنوعی فوتسال آموزش و پرورش آذربایجان غربی در ناحیه 2 ارومیه آغاز و فرهنگیان و دانش آموزان متوسطه اول و دوم از خدمات این طرح ها بهره مند می شوند.
وی همچنین از برگزاری آیین تجلیل 121 فعال امور تربیتی و پرورشی آموزش و پرورش بوکان خبر داد و گفت: علاوه بر آن، به مناسبت روز امور تربیتی و تربیت اسلامی از فعالان حوزه امور تربیتی این شهرستان تجلیل شد.
شهرستان بوکان با 241 هزار دانش آموز و 251 هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/2093

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۰۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۶ هزار و ۴۷۱ داوطلب کرمانشاهی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، این آزمون با هدف استخدام مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت، مشاور تخصصی در ۷۶ حوزه آزمون جهاد دانشگاهی برگزار شد.
از این تعداد شرکت کننده ۱۲ هزار و ۴۱۳ داوطلب زن و ۴ هزار و ۵۸ داوطلب مرد بودند.
نتایج آزمون ماه آینده از طریق مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعلام و واجدان شرایط به مصاحبه دعوت می‌شوند.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی
  • آزمون بزرگ استخدامی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد
  • پورثانی: کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان به‌زودی صادر می‌شود
  • آغاز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • رقابت ۱۶ هزار و ۴۷۱ داوطلب کرمانشاهی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند
  • نیمی از مدارس مربی پرورشی ندارند
  • قدردانی از معلمان مدرسه شهید حجه فروش همدان