Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، احمد بهرامی، معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان روز گذشته، هشتم اسفندماه در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های روز شهدا در استان، اظهار کرد: با توجه به اینکه در تقویم سراسری ۲۲ اسفند به نام روز شهدا نامگذاری شده ۲۲ برنامه فرهنگی، معنوی، هنری و ورزشی در سراسر استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی هدف از اجرای این برنامه‌ها را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم شهدا و همچنین شناخت و معرفی روز شهدا بیان کرد.
معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان افزود: اختصاص زنگ انشاء به موضوع شهید و شهادت در مدارس، نوشتن داستان کوتاه، تداوم طرح سپاس که از ۲۲ بهمن شروع شده و تا پایان اسفند ادامه دارد، افتتاح چندین طرح عمرانی و فرهنگی در سراسر استان، برپایی نمایشگاه نقاشی و عکس با موضوع شهید و شهادت، برپایی ایستگاه سلامت و ایستگاه صلواتی و غبارروبی گلزار شهدا از جمله این ویژه‌برنامه‌هاست.
بهرامی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در طرح نوشتن یک نامه به شهید مشارکت می‌کنند، یادآور شد: برپایی یادواره شهدا به‌ویژه شهدایی که در اسفندماه به شهادت رسیده‌اند از دیگر برنامه‌های این روز است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام

افزونی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:مراسم وداع با شهید گمنام، این نامدار تاریخ نیز امشب در شهرستان اشکذر انجام می‌شود.

او بیان کرد: مراسم وداع با شهید گمنام، این نامدار تاریخ نیز امشب در شهرستان اشکذر انجام می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر گفت: صبح روز شنبه نیز مراسم تشییع شهید گمنام از مسجد الرضا تا پارک بزرگ شهر این شهرستان انجام می‌شود.

افزونی ادامه داد:  یادواره شهدا فیروزآباد با عنوان علما و شهدا فیروزآباد در شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: به مناسبت هفته پهلوانی از جانباز دهقانی در زورخانه قمر بنی هاشم حکیم آباد شهرستان اشکذر از طرف بنیاد شهید تجلیل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی