Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@18:55:40 GMT

تبعید و شلاق به جرم اغفال دختر دانشجو

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۴۰۶۹۵

پسر جوانی که دختری را با وعده ازدواج اغفال کرده و او را مورد آزار قرار داده بود، به شلاق و تبعید محکوم شد.

به گزارش شرق، دی‌ماه امسال دختری دانشجو با شکایت به مأموران پلیس مدعی شد مورد آزار و اذیت قرار گرفته ‌است.

او گفت: مدتی پیش با پسر جوانی به نام احمد آشنا شدم. او می‌گفت شماره تلفن من را از روی پاکت نامه‌ای که مقابل خانه‌مان افتاده بود پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندبار با من تماس گرفت و ابراز علاقه کرد. پس از مدتی من به دیدن او رفتم و این آغاز آشنایی ما با هم بود.

دختر دانشجو ادامه داد: پس از مدتی احمد به من ابراز علاقه کرد و گفت قصد ازدواج دارد. من که حرف‌هایش را باور کرده ‌بودم، رابطه‌ام را با او بیشتر کردم. تا اینکه یک روز مرا به خانه‌اش دعوت کرد. من هم دعوت او را پذیرفتم و به خانه او رفتم، اما پسر جوان بدون توجه به التماس‌هایم مرا آزار داد.

من که از رفتار احمد شوکه شده بودم، به او گفتم علیه او شکایت می‌کنم، اما قول داد به خواستگاری‌ام بیاید.

شیوا گفت: پسر جوان بعد از گذشت چند ماه به وعده‌اش عمل نکرد. حالا هم دیگر جواب تماس‌های تلفنی‌ام را نمی‌دهد. به همین خاطر تصمیم گرفتم از او شکایت کنم.

به دنبال اظهارات دختر جوان، پلیس به ردیابی احمد پرداخت و وی را در غرب تهران بازداشت کرد. پسر جوان دیروز در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران پشت درهای بسته و غیرعلنی پای میز محاکمه ایستاد و منکر آزار دختر دانشجو شد.

وی گفت: شیوا به میل خودش به خانه مجردی‌ام آمد، ولی من او را آزار ندادم. حالا چون به او گفته‌ام از ازدواج با او منصرف شده‌ام، علیه من شکایت کرده است. این دختر قصد انتقام‌گیری دارد و اگر واقعا من به او تعرضی کرده ‌بودم، همان‌موقع به مأموران شکایت می‌کرد.

در پایان جلسه، هیئت قضائی وارد شور شد و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده، احمد را به ٩٩ ضربه شلاق و یک سال تبعید به منطقه‌ای بدآب‌وهوا محکوم کرد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۰۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نادری» سرلیست «جام» برای مرحله دوم انتخابات شد

جامعه اسلامی مهندسین(جام) در بیانیه‌ای از لیست انتخاباتی خود برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با سرلیستی «احمد نادری» رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جامعه اسلامی مهندسین روز شنبه پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را با سرلیستی احمد نادری به مردم حوزه انتخابیه تهران معرفی کرد.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

سرلیست: احمد نادری

سمیه رفیعی،

حسین نجابت،

عبدالحسین روح الامینی،

ابوالقاسم جراره،

زهره سادات لاجوردی،

علیرضا سلیمی،

صالح اسکندری،

محمدحسین حسین زاده بحرینی،

سمیه گلپور چمرکوهی،

علی اصغر پورمحمدی،

علی طهرانی مقدم،

سیدنظام الدین موسوی،

مجتبی رحماندوست،

مهدی شریفیان،

غلامحسین رضوانی.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان نامزدهای حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات جمعه این هفته (۲۱ اردیبهشت) مشخص می‌شود.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزدها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 750537

دیگر خبرها

  • «نادری» سرلیست «جام» برای مرحله دوم انتخابات شد
  • ببینید | رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با یک دانشجو
  • ویدیوی پربحث آقای مجری صداوسیما؛ بایدن دانشجو را نزن!
  • رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با یک دانشجو + فیلم
  • احمد نوراللهی با الوحده، قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • روضه| آزار و اذیت‌هایی که بر امام صادق(ع) روا داشتند+صوت
  • الوحده با نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو