Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان دوچرخه سواری و مربی این رشته، گفت: سیاحیان مقتدرانه در هوای گرم میانمار با پوشش اسلامی و هوای شرجی ۷۰ درجه، توانست به مقام ششم این مسابقات برسد که در کارنامه بانوان کشورمان در این رشته بی سابقه بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین ناطقی در گفت و گو با دیار عالمان، در حاشیه مراسم تجلیل از ساجده سیاحیان مقام ششم دوچرخه سواری بانوان در آسیا، با بیان اینکه بانوان ما در رشته دوچرخه سواری در سال های گذشته حتی به آخر خط نمی رسیدند و قادر به تمام کردن مسافت 22 کیلومتر نبودند، عنوان کرد: سیاحیان مقتدرانه در هوای گرم میانمار با پوشش اسلامی و هوای شرجی 70 درجه توانست به مقام ششم این مسابقات برسد که در کارنامه بانوان ما در این رشته بی سابقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان دوچرخه سواری و مربی این رشته با اشاره به مشکلات تجهیزات و نبود تجربه برای سیاحیان در این مسابقات، تصریح کرد: این بانوی دوچرخه سوار در مسابقات بخش جاده توانست به تنهایی با دوچرخه سواران کشورهای قزاقستان، ژاپن و … که با تیم کامل آمده بودند، رقابت کند و به مقام ششم برسد.

وی با بیان اینکه این بانو اولین تجربه مسابقات آسیایی را داشت، خاطرنشان کرد: رقیبان سیاحیان در سال گذشته چیزی حدود 30 مسابقه تدارکاتی را پشت سرگذاشته و با تجهیزات و تجربه کامل در این مسابقات شرکت کردند.

ناطقی با اشاره به اینکه این بانوی دوچرخه سوار تنها یک سال است که دوچرخه سواری را شروع کرده است، بیان کرد: واقعا از نظر ما مقام کسب شده با شرایط موجود با طلا برابر بود.

قهرمان دوچرخه سواری و مربی این رشته با بیان اینکه افتخار آفرینی این بانو با حجاب کامل اسلامی و شئونات  اسلامی نظر آسیا و کشور را نسبت به دوچرخه سواری بانوان ما تغییر داد، افزود: سیاحیان در این یک سال توانست قهرمان ایران شود و به اردوهای تیم ملی راه پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه تمرینات این بانو باید برای سال آینده به 30 هزار کیلومتر برای کسب قهرمانی آسیا برسد، گفت: دوچرخه سواری ورزشی تجهیزات محور است که باید مسئولان شهرستان با همت بستر را برای افتخار آفرینی های آتی سیاحیان فراهم کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور

نایب رئیسان هیئت‌های شنای استان‌های کشور در نخستین جلسه هیئت‌های شنای استان‌های کشور  در اصفهان طرح‌های پیش رو برای گسترش شنای بانوان  را بررسی کردند.

 نایب رئیس فدراسیون شنا از مهم‌ترین عناوین این جلسه را بررسی اجرای طرح بانو توانا در کشور دانست وگفت: این طرح با هدف ورود و فعالیت بانوان بالای ۳۵ سال در رشته‌های آبی و شنا برای حفظ بیشتر سلامتی این قشر به زودی در سراسر کشور و با کمک مدارس شنا اجرا می‌شود.

خانم ورنوس افزود:در اجرای این طرح ،  هیئت شنای استان اصفهان از پیشتازان است و با توجه به موفقیت سه مدرسه شنای استان اصفهان در کشور عمکرد این هیئت الگویی برای هیئت‌های دیگر در این جلسه معرفی شد.


در پایان این جلسه از تلاش‌های نواب رئیس هیئت‌های شنای استان‌های کشور تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور