Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@22:52:43 GMT

فراخوان ششمین دوره طرح ملی کوثر رسالت منتشر شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۴۱۴۸۶

فراخوان ششمین دوره طرح ملی کوثر رسالت منتشر شد

خبرگزاری شبستان: فراخوان ششمین دوره طرح ملی کوثر رسالت به مناسبت بزرگداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، ششمین دوره طرح ملی کوثر رسالت در راستای بزرگداشت مقام شامخ و شخصیت بی نظیر و عظیم الشأن حضرت  فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) به همت کانون فرهنگی هنری فجر نور مسجد حضرت رقیه(س) شهرستان اردبیل و دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و دبیرخانه ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و  با مشارکت ادارات کل آموزش و پرورش استان ها بصورت کشوری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این فراخوان در موضوعات حضرت زهرا (سلام الله علیها) الگوی کامل زن طراز انقلاب اسلامی، ابعاد مختلف شخصیت، سبک زندگی و حیات طیبه حضرت زهرا (سلام الله علیها) (از ولادت تا شهادت)، تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دوران زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها)، شخصیت، کرامت زن و حجاب و عفاف فاطمی در فرهنگ و معارف اسلام، آرا و اندیشه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب پیرامون انقلابی گری و تمایز آن با سایر انقلابی نمایی ها، انقلابی گری در سیره و زندگانی حضرت زهرا(سلام الله علیها)، نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری تمدن نوین اسلامی است.

 

این جشنواره در 2 بخش مسابقه بزرگ گفته ها و نکته ها که در در رده سنی 13 تا 18 سال برگزار می شود و مسابقه اینفوگرافی در رده سنی 19 – 29 سال خواهد بود.

 

علاقمندان آثار خود را می توانند تا 16 خرداد ماه 97 به دبیرخانه طرح اردبیل – خیابان شهید بنامعلی محمدزاده جنب پل یعقوبیه - به طرف چهارراه آبروان-  پلاک 230 کدپستی: 5613717836 ارسال کنند

 

منتخبان آثار همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه کرامت 24 تیرماه 1397 تجلیل خواهند شد.

 

علاقمندان برای اطلاع بیشتر از شرایط جشنواره به پایگاه های اطلاع رسانی رسمی کانون های مساجد  www.masjedblog.ir و www.javananemasajed.ir و www.ardabildkm.ir  و یا کانال تلگرامی https://t.me/farhangbananmasajed ارسال کنند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد

.به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ جایزه ملی داستان و بازآفرینی در پنج بخش برگزار می‌شود این جشنواره در همه گروه‌های سنی با هر موضوعی می‌توانند در آن شرکت کنند

.بخش رقابتی در پنج قسمت رمان و داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه، جستارنویسی و طرح داستان انجام می‌شود و بخش ترویجی این جشنواره نیز کارگاه‌های هنری و داستانی است که در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود

:این خبر و خبر‌های دیگر در بسته کتاب هفته 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم