Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-29@14:24:59 GMT

سیب زمینی سرخ کرده باعث کچلی می شود

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۴۱۸۵۸

سیب زمینی سرخ کرده باعث کچلی می شود

پژوهشگران ژاپنی هشدار دادند که مصرف زیاد سیب زمینی سرخ کرده باعث تاسی خواهد شد.به گزارش بلاغ، پژوهشگران ژاپنی هشدار دادند که مصرف زیاد سیب‌زمینی سرخ‌کرده باعث ریزش مو و کچلی خواهد شد.

در آزمایشات انجام شده بر روی موشهای آزمایشگاهای ترکیب سیب زمینی با ۹۹ درصد از روغن های موجود باعث تضعیف پیاز مو می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور طبیعی با ریزش هر تار مو موی جدیدی رشد می کند اما این ترکیب باعث کند شدن رویش مو میشود و در نتیجه شخص دچار ریزش مو می شود؛ همچنین این ترکیب باعث اختلال در هورمونها و ایجاد بیماری دیابت می شود که نقش مهمی در ریزش مو دارد.

 

کد مطلب: 352407 مرجع : علم و فناوری 

تحقق شعار «غذای سالم، زندگی سالم» با تولید محصولات ارگانیک/ رونق کشاورزی بدون کود شیمیایی

رودخانه‌ها، شریان حیاتی توسعه پایدار شهری در مازندران/یک دست صدا ندارد!

وظیفه دولت باید رویش ازدواج و ریزش طلاق باشد/ آیا افزایش 6 درصدی طلاق و کاهش 3 درصدی ازدواج نگران‌کننده نیست؟!

جویبار خشک می‌شود/ کشاورزان جویباری سال زراعی سختی را در پیش دارند

سیمرغ هرگز مادر خود را فراموش نمی‌کند

وتو شدن دستور حسین‌زادگان در روابط عمومی استانداری مازندران

    سیب زمینی سرخ کرده باعث کچلی می شود برخورد با خوانندگانی که برای مخدرها ترانه می‌خوانند خطر وقوع سیل در 7 استان کشور آمادگی پذیرش اقامت 4 هزار مسافر نوروزی در تنکابن معضل مزمن مدیران کوتوله‌ای ۶ عادت صبحگاهی چاق‌کننده رنگ‌آمیزی پل چشمه کیله تنکابن برای استقبال از نوروز 97+ تصاویر   این ۷ غذا را متخصصین تغذیه در یخچال خود دارند سرطان این بیماری خانمان سوز ۶ دلیل پنهانی تغییر رنگ پوست ۱۴ روش افزایش متابولیسم به ۶ دلیل بیش از اندازه عرق می‌کنید زنگ جدایی و خطر طلاق در گلوگاه را جدی بگیریم افسردگی بلندمدت به ساختار مغز آسیب می رساند تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های امروز چهارشنبه، 9 اسفند جزئیات4خبر ویژه امروز چهارشنبه نهم اسفندماه 1396 مونسان استعفای نامور مطلق را پذیرفت آزادراه تهران - شمال بعداز 17 سال کِی بهره‌برداری می‌شود؟ عدم ابلاغ طرح ترافیک ۹۷ به فرمانداری انتقال پیکرهای هواپیمای یاسوج به چه زمانی موکول شد؟  

حاشیه‌های یک انتصاب سیاسی در مازندران

وجدان داشته باشید، حزب‌اللهی‌ها خون بدهند و شما پز؟!

وظیفه دولت باید رویش ازدواج و ریزش طلاق باشد/ آیا افزایش 6 درصدی طلاق و کاهش 3 درصدی ازدواج نگران‌کننده نیست؟!

سلمان چرا عزیز محمد (ص) شد؟

فیلبند روستایی زیبا بر فراز ابر‌ها

"تنهازیستی"، ترکش انفجار مخرب "زندگی انسانی" ایرانیان/ دولت در قبال بیماری "زندگی تک‌نفره" حساس شود

ساماندهی70 هزار خادمیار آستان قدس رضوی برای خدمت به محرومین و مستضعفان

بهترین روغن‌های گیاهی برای درمان تبخال

برترین روش برای از بین بردن سوسک کابینت

۱۰ اشتباهی که بدخوابتان می‌کند

 

وظیفه دولت باید رویش ازدواج و ریزش طلاق باشد/ آیا افزایش 6 درصدی طلاق و کاهش 3 درصدی ازدواج نگران‌کننده نیست؟!

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران

مطابق با آمار صندوق بین‌المللی پول، تولید نفت ایران در سال گذشته میلادی (۲۰۲۳) با افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای نسبت به سال قبل از آن مواجه شد و به ۳.۱ میلیون بشکه در روز رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس آماری که صندوق بین‌المللی پول از اقتصاد ایران منتشر کرده، بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته رشد قابل توجه ۱۵ درصدی را به ثبت رساند.

طی سه سال فعالیت دولت سیزدهم رشد بخش نفتی اقتصاد ایران دو رقمی بوده است. این بخش در سال ۲۰۲۱ رشد ۱۰.۱ درصدی، در سال ۲۰۲۲ رشد ۱۰ درصدی و در سال ۲۰۲۳ رشد ۱۵ درصدی داشته است.

بر اساس این آمار، تولید نفت ایران در سال ۲۰۲۳ با افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای نسبت به سال قبل از آن مواجه شد و به ۳.۱ میلیون بشکه در روز رسید. پیش بینی شده است در سال ۲۰۲۴ نیز تولید نفت ایران ۱۰۰ هزار بشکه افزایش یابد و به ۳.۲ میلیون بشکه در روز برسد.

تولید گاز ایران از معادل ۴.۸ میلیون بشکه در روز نفت طی سال ۲۰۲۲ به معادل ۵.۱ میلیون بشکه در روز در سال ۲۰۲۳ رسید و بر اساس پیش بینی صندوق بین‌المللی پول این رقم در سال ۲۰۲۴ با افزایش ۳۰۰ هزار بشکه‌ای به معادل ۵.۴ میلیون بشکه در روز خواهد رسید.

بر اساس این گزارش، ایران ۱.۴ میلیون بشکه در روز طی سال ۲۰۲۳ نفت صادر کرده که ۵۰۰ هزار بشکه نسبت به سال قبل افزایش داشته و انتظار می‌رود در سال جاری نیز ۱۰۰ هزار بشکه به صادرات نفت ایران افزوده شده و به ۱.۵ میلیون بشکه در روز برسد.

ایران در سال ۲۰۲۳ معادل ۳۰۰ هزار بشکه در روز نفت، صادرات گاز داشته که انتظار می‌رود همین رقم در سال ۲۰۲۴ صادرات گاز داشته باشد.

کد خبر 748599

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد
  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در نهاوند
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • ریزش ۱۰۰ دلاری طلای جهانی
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد