Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - پیشکسوت استقلال می‌گوید گلزنی‌اش به پرسپولیس در سال ۵۶ بهترین خاطره‌اش از دربی‌ها است.

 

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، سعید مراغه‌چیان درباره دربی ۸۶ اظهار کرد: استقلال در این چند بازی خیلی خوب نتیجه گرفته است و به لحاظ روحی روانی شرایط خیلی خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پرسپولیس هم مدت‌ها است در اوج آمادگی است و به لحاظ روحی روانی شرایط خوبی دارد. اگر دو تیم احساسی بازی نکنند فکر می‌کنم بازی قشنگی را می‌بینیم و البته معتقدم استقلال استحقاق پیروزی در این مصاف را دارد.

وی درباره سابقه حضورش در دربی‌های پایتخت عنوان کرد: زمان ما آن قدر زیاد بازی برگزار نمی‌شد وگرنه من خودم راحت می‌توانستم ۳۲ دربی را تجربه کنم چون حدود ۱۴ سال در استقلال بودم. تمام دربی‌ها برای من جذاب بود. عاشق دربی بودم چون تماشاگران می‌آمدند و این مساله انگیزه ما را بیشتر می‌کرد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که بهترین خاطره‌اش از دربی‌های پایتخت کدام است گفت: دو خاطره دارم که برایم شیرین هستند. یکی در سال ۶۱ که پرویز مظلومی یک گل زد و ما یک بر صفر پیروز شدیم. در آن بازی ما خیلی قشنگ بازی کردیم. یک ضربه به تیر دروازه پرسپولیس هم زدم اما دومین خاطره خوبم پیروزی ۳ بر صفر مقابل پرسپولیس در سال ۵۶ است. همه می‌گفتند شکست می‌خوریم چون پرویز قلیچ‌خانی به پرسپولیس رفته بود و خیلی تیم خوبی بودند. همان اوایل بازی بود که مسلمی مدافع ما مصدوم شد و جایش را به زرین‌کمر داد. او هم مینیسکش مشکل پیدا کرد و با عاشری تعویض شد و اتفاقا عاشری گل اول را در آن بازی زد. می‌شد شش گل بزنیم چون بازی کاملا دست ما بود.

او درباره تلخ‌ترین خاطره‌اش از دربی‌های پایتخت هم گفت: در سال ۶۶ با نتیجه ۳ بر صفر به پرسپولیس باختیم. شاهرخ بیانی به پرسپولیس رفته بود. نباید می‌باختیم. یک پنالتی برای پرسپولیس گرفتند که اصلا پنالتی نبود. هیچ وقت در دوران فوتبالم شبیه آن صحنه را ندیدم که کسی خطا بگیرد. کلا سه بار توپ روی دروازه ما آمد که هر سه بارش هم گل شد. در آن بازی با رباط نیمه پاره و به زور آمپول بازی کردم. در کل خاطره خوبی نیست.

مراغه‌چیان در پایان درباره دربی ۸۶ گفت: به عنوان یک استقلالی دوست دارم استقلال برنده شود و فکر می‌کنم هر تیمی که استرس نداشته باشد پیروز خواهد شد. استقلال با آمدن شفر خیلی خوب شده و می‌تواند مقابل پرسپولیس برنده شود.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویرا بعد از برتری دو بر یک تیمش برابر نساجی در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: امروز به خاطر برد تیم خوشحالم، اما به خاطر سیلی که در برزیل رخ داده ناراحتم. از بازی امروز می‌توانیم درس بگیریم. در نیمه اول شانس‌های گل زیادی داشتیم، اما به گل نرسیدیم. در نیمه دوم به خاطر اخراج بازیکن مجبور شدیم بازی تدافعی ارائه بدهیم.

وی افزود: می‌دانستیم بازی امروز ما در حضور هواداران زیادی برگزار می‌شود. امروز وقتی دیدم هواداران نساجی برای تماشای بازی آمده‌اند، برایم جالب بود.

او درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیس در دوره او بازی هجومی ارائه می‌دهد هم گفت: از زمانی که به ایران آمدم پرسپولیس بازی هجومی ارائه می‌دهد. در دوره آقای گل‌محمدی هم همینطور بوده است.

وی درباره آینده همکاری‌اش با پرسپولیس هم گفت: الان تمرکزمان رسیدن به قهرانی است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنانی که الان داریم را بدانند و در آینده برای فصل بعد تصمیم می‌گیریم. من هم اگر قرارداد جدید امضا کنم برای فصل آینده در پرسپولیس حضور خواهم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی
  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • اوسمار: به خاطر دوستانم در برزیل ناراحتم اما از برد پرسپولیس خوشحالم
  • بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن