Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس - ایرنا - حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در میان استقبال پرشور و با شکوه مردم بندرعباس دقایقی پیش وارد ورزشگاه تختی این شهر شد.

به گزارش ایرنا، گروه های مختلف مردم اعم از فرهنگی، بازاریان، دانش آموزان و دانشجویان، زن و مرد و پیر و جوان در مسیر استقبال از رییس جمهوری حاضر شده و از ساعتی پیش بی صبرانه منتظر دیدار با حسن روحانی رییس جمهوری محبوب خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ورزشگاه تختی بندرعباس هم اینک مملو از جمعیت است و شمار زیادی از جمعیت در حالی که تصویرهای رهبر معظم انقلاب و دکتر روحانی را در دست دارند در مسیر ورزشگاه تختی درحال حرکت هستند و خیابان های منتهی به محل سخنرانی رییس جمهوری شاهد شور و شوق قشرهای مختلف مردم برای دیدار با رییس جمهوری است.
از جلوه های ویژه سفر دولت دوازدهم به هرمزگان حضور طیف های مختلف مردمی با آرایش های خاص و شعارهای نمادین است که شور و حال خاصی به بندرعباس مرکز این استان بخشیده است.
حسن روحانی برای دیدار عمومی با مردم هرمزگان به ورزشگاه تختی بندرعباس وارد شده و در آن جا با مردم این استان سخن خواهد گفت.
در سفر حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان به هرمزگان، معاونان توسعه روستایی، امور مجلس، اداری و استخدامی، علمی و فناوری، رییس سازمان برنامه و بودجه و رییس دفتر وی حضور دارند.
هم چنین وزیران آموزش و پرورش، اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، ورزش و جوانان، نیرو، نفت، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی نیز رییس جمهوری را همراهی می کنند.
دیدار با نخبگان و اندیشمندان هرمزگان، شرکت در نشست شورای اداری، بهره برداری از 15 طرح مهم عمرانی از جمله فولاد صبا، مرحله جدید بندر شهید رجایی، پالایشگاه گاز گورزین قشم، طرح افزایش بنزین پالایشگاه نفت بندرعباس هم چنین آغاز عملیات اجرایی 15 طرح دیگر از جمله برنامه های سفر رییس جمهوری به هرمزگان است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی: خلیج فارس از استوانه‌های هویتی جمهوری اسلامی است+ فیلم

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جشنواره فرهنگی هنری روز ملی خلیج فارس دقایقی پیش با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، هنرمندانی چون داریوش ارجمند، هادی ارزم، هوشنگ جاویدی و... در محل برج آزادی تهران آغاز شد.

امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ، شبیر فیروزیان سرپرست معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ، سید مجید پوراحمد مدیر عامل صندوق هنر، محمد خراسانی زاده مدیرکل دفتر هنر‌های تجسمی و جمعی از هنرمندان در این مراسم شرکت دارند.

آغازگر این برنامه اجرای قطعه «ای ایران» توسط ارکستر نظامی بود.

خلیج فارس از استوانه های هویتی جمهوری اسلامی است

محمدمهدی اسماعیلی در این مراسم در سخنانی گفت: روز دهم اردیبهشت روز اخراج غربی های استعمارگر از پهنه خلیج فارس است. خلیج فارس بخشی از هویت و فرهنگ ما است و ما به این خطه  تنها نگاه جغرافیایی نداریم.

وی در ادامه افزود:‌ خلیج فارس از استوانه های هویتی جمهوری اسلامی است. در سفر به یکی از کشورها در بازدید از موزه‌های آن کشور هر آنچه توضیح می‌دادند جز تاریخ ما نبود. ایران فرهنگی ما اساسا نمی‌تواند در مرزهای جغرافیایی محسور باشد.

اسماعیلی اظهار داشت:‌ما به خلیج فارس افتخار می‌کنیم و آن را از حوزه های مهم تمدنی خود می‌دانیم.خلیج فارس را بستر اتفاقات غرور آفرین می‌دانیم و خداوند را برای این داشته ها شاکریم.خلیج فارس تا ابد خلیج فارس است و بخشی جداناپذیر از تاریخ فرهنگ کشورمان خواهد درخشید.

به گزارش آنا، ۱۰ اردیبهشت مصادف با سالروز اخراج پرتغالی‌ها از تنگه هرمز و خلیج فارس به عنوان روز ملی خلیج فارس نام گذاری شده است.

  دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌
  • استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌ فارس کوتاه نخواهد آمد
  • اسماعیلی: خلیج فارس از استوانه‌های هویتی جمهوری اسلامی است+ فیلم
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد