Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بانه در دیدار با جمعی از تجار و بازرگانان این شهرستان از فراهم بودن مقدمات و زمینه های اجرای طرح ساماندهی مبادلات مرزی به شیوه پیله وری در بازارچه مرزی سیرانبند بانه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرباباخبر، محمد فلاحی صبح امروز  دردیدار با جمعی از تجار و بازرگانان شهرستان بانه ضمن  انتقاد از  بسته شدن مغازه ها در چند روز اخیر اظهار داشت: طبق اطلاع رسانی های قبلی بحث بسته شدن معابر موقت کولبری یک موضوع و طرح سراسری است که بایستی اجرا شود و این موضوع خارج از اختیارات استان و شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه ساز و کار وارد کردن اجناس از طریق  بازارچه مرزی  سیران بند بانه طی ماه های گذشته فراهم شده است تجار و بازرگانان بانه ای نبابیستی دغدغه ای در این مورد داشته باشند.

فرماندار بانه تصریح کرد: در اثر بسته شدن مجتمع های تجاری رسانه های معاند و ضدانقلاب طی چند روز گذشته  بهره برداری های سیاسی از این وضعیت نموده و انتظار می رود که تجار و بازاریان  فرصت این سوء استفاده ها  را به دشمن ندهند.

فرماندار بانه خاطرنشان کرد: استاندار کردستان قرار بود هفتم اسفند ماه به بانه سفر کند که به دلیل اعتصابات و بسته بودن مغازه ها سفرشان به تعویق افتاد.

فلاحی تصریح کرد: برای حل شدن مشکل بایستی تجار و کسبه در مرحله اول دست از اعتصاب برداشته و پس از این مرحله که استاندار به بانه آمد دغدغه ها و مشکلات خودشان را در رابطه با طرح جدید به وی منعکس کنند.

بختیار علیزاده نماینده بازاریان و تجار نیز در این نشست دغدغه اصلی بازاریان را پشت مرز ماندن کالاهایشان عنوان کرد و گفت: تا راه اندازی بازارچه مرزی سیران بند انتظار داریم مسئولین ساز و کار وارد کردن اجناسی را  که پشت مرز هستند فراهم کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه طرح مبادلات مرزنشینان طرحی جدید است از مسئولسن گمرکات کشوری انتظار داریم بیشتر شفاف سازی کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۴۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، الدر بوتائف نایب رییس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه با حضور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از غرفه استان قم بازدید و با سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم دیدار کرد.

سیداکبر غلامیان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در این دیدار بر افزایش تعاملات تجاری ایران به ویژه استان قم با روسیه تاکید کرد.

وی در ادامه گفت: روسیه به عنوان کشور دوست و همسایه ما، مقصد خوبی برای صادرات استان قم محسوب می‌شود و می‌توانیم با افزایش تعاملات خود ظرفیت‌های صادراتی این استان را بیشتر معرفی کنیم.

نایب رییس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه نیز در این دیدار با اشاره به استقبال شهروندان روسی از کالاهای ایرانی، عنوان کرد: کالاهای ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار هستند و این موضوع باعث استقبال شهروندان ما در سراسر این کشور شده است.

بوتائف بیان کرد: ما به دنبال افزایش تعامل با ایران و قم هستیم و می‌توانیم ظرفیت‌های صادراتی قم در حوزه‌های مختلف را بیشتر در کشورمان معرفی کنیم.

کد خبر 6090466

دیگر خبرها

  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • حمله خرس خرابکار به کندو‌های زنبورداران در بانه (فیلم)
  • (ویدئو) حمله خرس خرابکار به کندوهای زنبورداران در بانه
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است