Web Analytics Made Easy - Statcounter

«هزینه طرح ترافیک خبرنگاران کمتر از یک میلیون تومان»، «تخفیف ۹۰ درصدی طرح ترافیک برای خبرنگاران»، سر خط خبر‌های دو روز گذشته رسانه‌ها بود.

سایت الف: «هزینه طرح ترافیک خبرنگاران کمتر از یک میلیون تومان»، «تخفیف ۹۰ درصدی طرح ترافیک برای خبرنگاران»، سر خط خبر‌های دو روز گذشته رسانه‌ها بود.

این ۲ تیتر از اظهارات ۲ مقام مسئول شورای شهر تهران استخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از تمهیداتی برای طرح ترافیک خبرنگاران، عکاسان و روزنامه نگاران خبر داد و گفت که این عده با پرداخت ضریب یک دهم وارد محدوده طرح ترافیک می‌شوند.

همچنین محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران یکشنبه در پایان چهل و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: بر اساس پیشنهادی که امروز در صحن علنی شورا به تصویب رسید هزینه حضور در طرح ترافیک خبرنگاران، عکاسان و روزنامه‌نگاران به شدت کاهش یافته است و این هزینه کمتر از یک میلیون تومان خواهد شد البته بستگی به ورود و ساعت حضور خبرنگاران در محدوده طرح نیز دارد.

این خبر به ظاهر خوشحال کننده، اما حقیقتی را وارونه جلوه داده که منتی هم بر سر خبرنگار گذاشته است. از طرف دیگر ذهن جامعه و افکار عمومی نسبت به این قشر را تخریب کرده است.

اما روی دیگر سکه این است که خبرنگاران، عکاسان و روزنامه نگاران سال گذشته برای طرح ترافیک حدود ۹۰ هزار تومان پرداخت کردند. اما شورای شهر تهران، شهردار و مسئولین شهرداری قیمت طرح ترافیک خبرنگاران را از ۹۰ هزار تومان به حدود ۹۰۰ هزار تومان افزایش دادند. یعنی افزایش هزار درصدی. اقدامی که از زمان اجرای طرح ترافیک تا کنون سابقه نداشته است؛ بنابراین بر خلاف اظهارات رئیس شورای شهر تهران هزینه حضور در طرح ترافیک خبرنگاران، عکاسان و روزنامه‌نگاران نه تنها به شدت کاهش نیافته بلکه بشدت هم افزایش یافته است.

حکایت طرح ترافیک برای خبرنگاران حکایت «به تب گرفتن تا به مرگ راضی شدن» است.

معاونت حمل و نقل شهرداری تهران طرح ترافیک خبرنگاران را از ۹۰ هزار تومان به حدود ۹ میلیون تومان افزایش دادند.

در همین راستا در ابتدا اعلام کردند که به خبرنگاران، عکاسان و روزنامه نگاران هیچ سهمیه‌ای داده نمی‌شود، اما کم کم با وارونه جلوه دادن حقیقت، از تخفیف ویژه به این قشر و «هزینه طرح ترافیک خبرنگاران کمتر از یک میلیون تومان» و «تخفیف ۹۰ درصدی طرح ترافیک برای خبرنگاران» خبر دادند.

این در حالی است که خبرنگاران، عکاسان و روزنامه نگاران برای خرید طرح ترافیک در سال ۹۷ با افزایش هزار درصدی روبرو شدند.

منبع:الف لینک کوتاه خبر: farda.fr/003J8G

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۶۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور، درحال حاضر ترافیک در محور رودهن – تهران در محدوده جاجرود، آزادراه پردیس – تهران در محدوده تونل شماره یک و آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده های ینگی امام کمال شهر و مهرویلا حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی افزود:در آزادراه کرج – قزوین محدوده کمال شهر، ساوه – تهران محدوده نسیم شهر و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع نیز ترافیک نیمه سنگین اما روان گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور ادامه داد: در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، ایلام، همدان، مرکزی، خوزستان، چهار محال و بختیاری، کردستان، لرستان و کرمانشاه بارش باران اعلام شده است.

شیرانی به رانندگان هشدار داد در روزهای بارانی، از سرعت خود بکاهند و فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل رعایت کنند.

وی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903343

دیگر خبرها

  • گرانی بنزین عامل خرید خودرو‌های برقی می‌شود؟
  • استفاده از کابل دیتا در چراغ‌های راهنمایی رانندگی
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۷ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • ترافیک سنگین آزادراه چالوس- تهران
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • ترافیک پرحجم اما روان است