Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-04-26@10:33:59 GMT

شهردار بابلسر: در جریان شدت مصدومیت پادوانی نبودم

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۴۷۹۳۷

شهردار بابلسر: در جریان شدت مصدومیت پادوانی نبودم

به گزارش"11نیوز"؛ ویدئو صحبت های شهردار بابلسر درباره دربی و مصدومیت لئوناردو پادوانی در روز گذشته جنجال های زیادی به پا کرد. او در این ویدئو گفته پادوانی به دلیل نگاه کردن بیش از حد به جایگاه پرسپولیس در صدر جدول دچار شکستگی گردن شد. شهردار بابلسر پس از هجمه های وارده به او، ویدئویی منتشر کرد و از استقلالی ها عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال او در مصاحبه با خبرآنلاین درباره جزییاتی از آن صحبت ها گفته است. شهردار بابلسر گفت:« آن روز مراسمی در نمایشگاه گل و گیاه بابلسر برگزار شده بود و مجری برنامه هم جو را به سمت دربی برده بود و من هم کری کوچکی خوانده بودم و حرف هایم طنز بود. آن زمان که داشتم آن صحبت ها را می کردم از جزییات مصدومیت پادوانی خبر نداشتم و تنها شنیده بودم او از ناحیه گردن دچار مصدومیت شده است و در جریان تاثیرات مصدومیتش روی ضایعه نخاعی او نبودم.»شفیعی درباره هجمه های وارده به او گفت:« پس از انتشار این ویدئو بسیاری واکنش های تندی نشان دادند. فیلمی که در فضای مجازی منتشر شد کامل نبود. من پس از آن صحبت ها برای پادوانی آرزوی موفقیت کردم.  امروز هم جلسه ای با کانون هواداران استقلال داشتم و علاوه بر عذرخواهی از آنها قرار شد به عیادت پادوانی برویم و جویای بازیکن استقلال شویم. او مهمان ما در ایران است و هر کاری در توان مان باشد برای او انجام خواهیم داد.» برچسب ها: شهردار بابلسر ، استقلال ، پادوانی ، 11نیوز

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن

به گزارش "ورزش‌ سه"، یکی از قسمت‌های مصاحبه خسرو حیدری در استودیو آنتن به حرف‌های او درباره پشیمانی از پیوستن به سپاهان مربوط می‌شود؛ صحبت‌هایی که با عصبانیت و ناراحتی هواداران اصفهانی مواجه شده است.

حیدری در این بخش از مصاحبه‌اش می‌گوید: «یکی از دلایلی که در استقلال خداحافظی کردم این بود که خاطره تلخ رفتن به سپاهان و یک سال حضور در این تیم را از ذهن هواداران تیم پاک کنم. صد در صد رفتن به سپاهان اشتباه بود. با آقای قلعه‌نویی رفتم و چند بازیکن دیگر استقلال هم آنجا بودند.» 
این صحبت‌های خسرو با واکنش سپاهانی‌ها مواجه شده و حتی روزنامه منتسب به باشگاه تیتر اول خود را به این موضوع اختصاص داده و نوشته: «خسرو جان! در آن سپاهان پرمهره بود و نبودت برای ما فرقی نداشت.»

حیدری در لیگ دهم با پیراهن سپاهان به میدان رفت و موفق شد با این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر هم دست پیدا کند ولی بلافاصله به استقلال بازگشت و آخرین قهرمانی در لیگ برتر را با پیراهن آبی در لیگ دوازدهم تجربه کرد.

دیگر خبرها

  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • صحبت های علی خطیر درباره واگذاری استقلال / فیلم
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • (ویدئو) صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی