Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز فیلی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سامانه بارشی که اوایل هفته جاری وارد استان شده و تاکنون نیز ادامه دارد چهارشنبه شب از استان خارج و هوا مساعد می شود.
وی بیان کرد: عملیات جست و جو فردا پجشنبه از طریق هوایی و زمینی و با تمامی ظرفیت موجود عوامل اجرایی و امدادی از سر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فیلی یادآور شد: طی 2 روز گذشته با وجود سرما و کولاک شدید و همچنین وزش باد در منطقه سقوط هواپیما ، نیروهای امدادی و تیم های نجات کوهستان به محل سقوط و ارتفاعات چهارهزار متری اعزام شدند.
وی تصریح کرد: نیروهای امدادی همچنین موفق شدند بقایای دیگری از پیکرهای جانباختگان سانحه دلخراش سقوط هواپیمای تهران- یاسوج در 2 مرحله پیدا و تحویل پزشکی قانونی استان دهند.
وی با بیان اینکه تاکنون پیکر سالمی از جانباختگان سانحه هوایی با گذشت 9 روز از وقوع آن توسط گروه های امدادی پیدا نشده است، گفت: براساس تصاویری که تیم 6 نفره اعزامی و ارزیاب روز سه شنبه به منطقه و محل سقوط هواپیما داشتند، تصمیم گیری لازم برای عملیات بهتر جست و جو در منطقه را آسان تر شده است.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.
این هواپیما هر روز یک پرواز از تهران به یاسوج و یک پرواز بر عکس داشت که به‌طور میانگین 50 تا 60 مسافر حمل می‌کرد.
3016/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه


به گزارش تابناک، برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی ، آسمان استان تهران امروز تا روز پنجشنبه (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت) قسمتی ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها بارش باران و وزش باد شدید، گاهی رگبار و رعد و برق و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت به‌ویژه در نیمه جنوبی و غرب استان وزش باد شدید، در پاره‌ای نقاط خیزش موقت گرد و خاک و گاهی کاهش دید مورد انتظار است.

از روز جمعه (۲۱ اردیبهشت) آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در ارتفاعات افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۲۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۹ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با احتمال رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد با احتمال رگبار و رعد و برق، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های میگون ۱۸.۳ میلیمتر، آبعلی ۱۳ میلیمتر، لواسان ۱۴.۵ میلیمتر، شمیرانات ۱۵ میلیمتر، دماوند ۹.۵ میلیمتر، فیروزکوه ۹.۲ میلیمتر، ژئوفیزیک ۸.۶ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۸.۴ میلیمتر، چیتگر ۸.۴ میلیمتر، شرق تهران ۷.۶ میلیمتر، شهریار ۷.۵ میلیمتر، فرودگاه امام (ره) ۷ میلیمتر، سنجش آلودگی فیروزکوه ۶ میلیمتر و ورامین ۲.۷ میلیمتر بارش دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه
  • افزایش پایگاه های امدادی هلال احمر در سمنان
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی (فیلم)
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند           
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران
  • خبری که جهان را نگران کرد؛ پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی!