Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ورزشگاه تختی آبادان روز جمعه هفته جاری میزبان دیدار حساس تیم های صنعت نفت آبادان و مشکی پوشان مشهد است.
صنعت نفت آبادان که با 30 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد در این دیدار کار چندان سختی برابر مشکی پوشان ندارند که با 16 امتیاز در انتهای جدول هستند.
مشکی پوشان مشهد که در این فصل بارها تغییر و تحولاتی روی نیمکت خود داشتند از ابتدای لیگ تا این هفته در قعر جدول جای خوش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم مشهدی برای ماندن در لیگ راهی جز پیروزی در تمام بازی های باقی مانده ندارد و امیدوار است با شکست میزبانش در این دیدار خود را به تیم های بالاتر از خود نزدیک تر کند.
از طرفی صنعت نفت آبادان هم در صورت پیروزی می تواند جایگاه خود در رده هشتم را تضمین کند تا در ادامه لیگ برای صعود به رده های بالای جدول تلاش کند.
صنعت نفت که در هفته گذشته توانست میزبانش نفت تهران را متوقف کند برای رسیدن به گل کار چندان سختی برابر خط دفاعی شکننده مشکی پوشان ندارد، لوسیانو پریرا بهترین گلزن نفتی ها برای گلزنی در این دیدار نقش محوری دارد و با فرم خوبی که هفته های اخیر داشته امید اول گلزنی برای فراز کمالوند است.
نفتی ها در خط میانی با حضور جاسم کرار، مگنو باتیستا و سزار به لحاظ آماری تا هفته بیست و پنجم برتری خاصی نسبت به حریف مشهدی خود داشته و کمالوند با تکیه بر خلاقیت مثلث خارجی خود امید زیادی به کسب سه امتیاز این دیدار دارد.
لوسیانو پریرا بازیکن برزیلی تیم صنعت نفت آبادان در خصوص این دیدار به ایرنا گفت:بازی آسانی پیش رو نداریم زیرا حریف چیزی برای از دست دادن ندارد.
وی افزود:از تیم مشکی پوشان شناخت کاملی داریم و در تمرینات روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کردیم ولی امیدواریم با بازی دفاعی حریف مواجه نشیم.
مهاجم صنعت نفت آبادان گفت:برای پیروزی در این دیدار نیاز به حمایت هواداران داریم و امیدواریم این حمایت صورت گیرد تا به سه امتیاز دست پیدا کنیم.
حسین بغلانی مدافع تیم صنعت نفت آبادان نیز گفت:برای کسب سه امتیاز این دیدار انگیزه بالایی داریم ولی حریف هم برای فرار از سقوط سرشار از انگیزه است.
وی افزود:در بازی رفت موفق به شکست این تیم در خانه اش شدیم ولی بازی فردا شرایط خاص خود را دارد زیرا تیم مشکی پوشان برای فرار از سقوط بازی می کند.
7104/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و مس رفسنجان گفت: بازی بسیار مهمی در برابر صنعت نفت داریم و اگر بدنبال شرایط بهتر در جدول هستیم باید امتیاز کامل این بازی را بدست بیارویم.
این بازی برای تیم صنعت‌نفت حیاتی است و بی‌درنگ بازی هجومی را در دستور کار خواهند داشت و در برابر این تیم باید باهوش بازی کنیم و انضباط را در کار داشته باشیم.
امیدواریم بازی خوبی شود و هواداران لذت ببرند من اعتقادی به بازی دفاعی ندارم و قطعا بازی دفاعی نمی‌کنیم و صرفا کار دفاعی نخواهیم کرد در ۱۲ بازی که در مس رفسنجان حضور دارم آمار موقعیت سازی و گل‌زنی خوبی داشتیم.
در بازی فردا فرشید باقری محروم و مهدی ترکمان مصدوم است و در بازی حضور نخواهند داشت.
سرمربی مس رفسنجان در خصوص فوتبال خورستان گفت: باید از دیدگاه قدیمی بیرون بیاییم، زیرا نگاه کردن به بومی گرایی از فوتبال دور شده است، خوزستان قبلا تکنیکی و استان اول کشور بود ولی اکنون شمالی‌ها بدلیل تغییر کردن سبک فوتبال استان اول کشور است.
در هیات مدیره صنعت‌نفت شرایطی بوجود آمد که نتوانم به این تیم بیایم، فوتبال احتیاج به برنامه ریزی دارد.
تیم فوتبال مس رفسنجان فردا از هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان صنعت‌نفت آبادان است.

دیگر خبرها

  • آخرین تمرین رئال مادرید و بایرن مونیخ قبل از بازی مرگ و زندگی / عکس
  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • نفت آبادان 1-0 مس رفسنجان؛ امیدها برای بقا زنده شد
  • وضعیت ورزشگاه وطنی قبل از جدال سرنوشت ساز / فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • حضور گل‌گهر با دو لباس مختلف در جدال با شمس‌آذر!
  • حضور شمس آذر با دو لباس مختلف در جدال با گل‌گهر!
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد