Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > آذربایجان غربی - جمعی از کارگران فولاد ارومیه، کارکنان انبار نفت جدید این شهر و تراکتورداران روستای زینالو طی چند روز گذشته در برابر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در تهران و ساختمان استانداری آذربایجان‌غربی تجمع اعتراضی برگزار کردند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، مشکلات مالی، عدم پرداخت معوقات و بحران اقتصادی بسیاری از واحدهای تولیدی، تجمعات اعتراضی کارکنان و کارگران را در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعی از کارگران فولاد ارومیه بدلیل عدم پرداخت حدود یکساله حقوق و مزایا و کارکنان انبار نفت جدید شهر ارومیه بدلیل عدم پرداخت حقوق و مزایا و همچنین جمعی از تراکتورداران روستای زینالو اقدام به برپایی تجمعات اعتراضی کرده‌اند.

همچنین جمعی از اهالی منطقه کهرم ارومیه بدلیل آنچه عدم صدور مجوز ساخت و ساز برای کارگران و مردم عادی در آن منطقه، تخلفات صورت گرفته در آن منطقه و رسیدگی نشدن به مشکلاتشان هم اقدام به برپایی چندباره تجمع اعتراضی کرده‌اند.

در آخرین پیگیری‌های صورت گرفته درمورد این تجمعات، مدیرعامل فولاد ارومیه در جمع کارگران حاضر شد و وعده پرداخت نیمی از مطالبات تا ۱۰روز آینده داد.

اعتراض کارکنان و کارگران انبار نفت جدید ارومیه در شرکت نفت تهران برای ۸ ماه حقوق و عیدی خود همچنان ادامه دارد!!

تجمع تراکتورداران روستای زینالو ارومیه!!

تجمع چندین باره کارگران فولاد ارومیه مقابل استانداری آذربایجان غربی

تجمع اهالی کوی کهرم ارومیه

 

48

کلید واژه‌ها : تجمعات اعتراضی - راهپیمایی ها و تجمعات - استان آذربایجان غربی - فولاد - ارومیه - شرکت فولاد - حقوق شهروندی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به تصویب آسفالت ۳۵۰ کیلومتر راه روستایی در سفر دور نخست رئیس‌جمهوری به استان، گفت: از این میزان، ۲۷۴ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده که نشان دهنده پیشرفت ۷۸ درصدی است.

وی افزود: همچنین در سفر رئیس‌جمهوری به آذربایجان‌غربی مصوب شده بود که طی سه سال ۵۵۰ کیلومتر راه‌شریانی و غیرشریانی روکش آسفالت انجام شود که تا دهه فجر پارسال ۳۹۹ کیلومتر روکش آسفالت با پیشرفت فیزیکی ۷۳ درصد انجام شد.

دست نشان اظهار کرد: یکی دیگر از اقداماتی که در راستای کاهش تصادفات در استان مؤثر بود، نصب نیوجرسی در محور ارومیه- سلماس در منطقه گردنه قوشچی است که این امر در مسیر ارومیه تا قوشچی به پایان رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه به زودی عملیات نصب نیوجرسی در مسیر قوشچی تا سلماس نیز اجرایی خواهد شد، افزود: همچنین نصب گاردریل در مسیر ارومیه– تبریز در بزرگراه شهید کلانتری نیز آغاز شده است.

رئیس‌جمهور اواخر اردیبهشت سال ۱۴۰۱ به آذربایجان‌غربی سفر کرد و بیش از ۱۵۰ مصوبه در این سفر به تصویب رسید که بخش عمده آنها عملیاتی و اجرایی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از ۱۸ خرداد
  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • نشت آب در خیابان الزهرا شهر قوشچی از زبان شهروند خبرنگار + فیلم
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • تجمع اعتراضی دانشجویان کوبایی علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی
  • تجمع اعتراضی دانشجویان کوبایی علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم