Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام سعید اوتارخانی با دعوت از ارژنگ امیرفضلی درباره تخریب قبور امام زاده عبدالله توضیحاتی را به او ارائه و با روشن سازی وی در خصوص علت بازسازی امام زاده، سوء تفاهمات و نگرانی ها را از بین برد.

امیرفضلی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از توجه سریع اداره اوقاف شهر ری و ائمه جمعه نسبت به انتقادات اخیر، اظهار امیدواری کرد تا این مشکل به زودی رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سعید اوتارخانی نیز در این باره قول داد مشکل را بزودی مرتفع کند و با تاکید بر الگو برداری اوقاف شهرری از گفتمان مردمی ائمه جمعه شهرهایی چون تبریز، کرج و اهواز از این هنرمند دلجویی کرد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد

 حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس افزود: خلیج فارس نقشی مهم و راهبردی در کشور دارد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس افزود: مردم ما مانند همیشه باید در برابر تحریف نام خلیج فارس مراقبت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین  عبادی زاده به روز معلم نیز اشاره کرد و گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی، معلمان نقش اساسی دارند.

وی افزود: معلمان رکن اصلی اجرای هر قانون مهمی در آموزش و پرورش هستند.

امام جمعه بندرعباس گفت: اساتید و معلمان بعد از خانواده مهمترین نقش را در تربیت دانش آموزان دارند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: جایگاه معلمان در جامعه باید بیشتر ارتقا یابد و به مشکلات آنها رسیدگی شود.

وی همچنان با اشاره به هفته کار و کارگر گفت: از زمان انقلاب تاکنون ۱۴ هزار شهید کارگر جان خود را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: جامعه کارگری مهمترین نقش را در چرخه اقتصادی ما دارد و مسئولان باید به این قشر بیشتر توجه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نقشِ پُررنگ سازمان اوقاف در توجه به دانش‌بنیان‌ها
  • سرمایه‌های وقف باید علمی اداره شود
  • خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • ببینید | صعود ایران به نیمه‌ نهایی با شکست قرقیزستان
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه