Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار آق قلا گفت : مقرر شد با کمک اداره کل نوسازی مدارس در سال 97 یک مدرسه 6 کلاسه در روستای اوچ تپه آق قلا ساخته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه اسپی دژ، فرماندار آق قلا در حاشیه در بازدید از روستا های خیوه لی و اوچ تپه از توابع بخش مرکزی شهرستان گفت : امروز به همراه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان آق قلا به روستا های خیوه لی و اوچ تپه از توابع بخش مرکزی شهرستان آق قلا آمدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روستا هفتادومین روستایی است که در بازدید های میدانی به همراه مدیران در روستاها حضور پیدا میکنیم البته قبل از آمدن به روستا بخشدار به همراه دهیار روستا ها مشکلاتی که در روستا وجود دارد را جمع آوری میکمند و با توجه به مشکلات با مدیران مربوطه به این روستا می آییم.

وی افزود: : برای روستاییان اوچ تپه دو خبر خوش داریم یکی ساخت مدرسه است. مدرسه روستا بسیار قدیمی و فرسوده شده است به همین جهت مقرر شد با کمک اداره کل نوسازی مدارس در سال 97 یک مدرسه 6 کلاسه ساخته شود.

ضمیر ادامه داد : خوشبختانه تمام هزینه ها پرداخت شده است و با هماهنگی اداره نوسازی و آموزش و پرورش در سال 97 این مدرسه به بهره برداری خواهد رسید

خبر خوش دیگر این است که جاده اوچ تپه به سمت روستای جعفر بای با طول 5 کیلومتیر زیرسازی خواهد شد و راه ارتباطی مردم به دیگر روستا ها را فراهم می کنیم.

اسماعیل آرخی بخشدار بخش مرکزی شهرستان آق قلا در روستای خیوه لی به خبرنگار ما گفت : امروز در سری بازدید های فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی در روستای خیوه لی هستیم این روستا مشکلاتی در بحث طرح هادی به سرپرستی بنیاد مسکن داشتند که ریس بنیاد مسکن قول مساعد برای بررسی و حل مشکلات این روستا دادند. همچنین در روستا مشکل فرسودگی شبکه برق وجود دارد که مدیر شرکت برق شهرستان قول مساعد برای حل این مشکل در سال 97 با مشارکت مردم دادند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۳۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار شهرستان اشنویه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته معلم از کلنگ زنی و آغاز عملیات ساخت سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان این شهرستان خبر داد.

سید علی ترابی افزود:  طرح احداث سالن چند منظوره ورزشی روستای سنگان از محل اعتبارات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به شهرستان بوده که برای اجرای آن در مجموع سه میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

ترابی اظهارکرد: بزودی این طرح با حضور مردم و مسئولان و ورزشکاران کلنگ زنی و عملیات اجرایی  آن آغاز خواهد شد.

وی، کلنگ‌زنی گاز رسانی روستاهای ذمه و آلکاباد و جشن پایانی آن با اتمام این دو روستا، پیگیری تسریع در عملیات تصفیه خانه فاضلاب شهری،  احداث ۵۵ کلاس درس در شهرستان، اجرای طرحهای عمران شهری شهرداریها، موفقیت طرحهای مخابرات در سطح استان ،اتمام طرحهای راهداری با پایان راه روستاهای مندان و پولیه، اجرای طرحهای تأمین آب آشامیدنی روستاها و برگزاری باشکوه  جشنواره گیلاس را برخی از اقدامات صورت گرفته و درحال اجرا و پیگیری عنوان کرد.

فرماندار شهرستان اشنویه، همچنین با قدردانی از زحمات مدیر و مجموعه کارکنان و معلمان شهرستان در امر تعلیم و تربیت و نیز تشکر از تلاش اصحاب رسانه اظهار امیدواری کرد با تعامل و همدلی مردم و مسئولان شهرستان، گامهای مؤثر و اساسی برای توسعه شهرستان برداشته شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره