Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سنندج- ايرنا- نماينده شرکت ساخت و توسعه زير بناهاي حمل و نقل کشور در حوزه سنندج و کامياران گفت: نوار تاسيسات زيربنايي مانند شبکه‌هاي مخابرات و برق، فيبرنوري، خطوط لوله نفت و پتروشيمي و زمين هاي کشاورزي بزرگترين علت حرکت کُند پروژه بزرگراه مياندوآب- کرمانشاه در حوزه سنندج-کامياران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هيبت امجدي روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا با اشاره به اينکه وجود معارض در بخش هاي مختلف مخابرات، اداره برق و زمين هاي کشاورزي مشکلي است که حل آن نياز به همکاري ادارات زي ربط دارد، افزود: در صورت عدم حل اين مشکلات با جابجايي تاسيسات مختلف در کوتاه ترين زمان، آنها نمي توانند در موعد مقرر اين پروژه را براي افتتاح تحويل دهند.
وي با بيان اينکه اين جابجايي ها هزينه هاي خاص خود را دارد و علاوه بر تمامي اين موارد چون منطقه کوهستاني است و اراضي کشاورزي وجود دارد و فراواني کشاورزان روند آزاد سازي و فراهم کردن شرايط اجراي عمليات سخت باشد براي ما
بزرگراه مياندوآب- کرمانشاه بخشي از کريدور شمال- جنوب است، تاکيد کرد: با توجه به اينکه کل بزرگراه مياندوآب- کرمانشاه 416 کيلومتر است از اين ميزان 320 کيلومتر آن در محدود استان کردستان قرار دارد.
امجدي در خصوص 64 کيلومتر اين پروژه در حوزه سنندج- کامياران اظهار کرد: اين 64 کيلومتر به 4 قطعه تقسيم شده که 2 قطعه آن در حوزه شهرستان کامياران واقع شده است.
وي با اشاره به اينکه جمع اعتبارات اختصاص يافته به اين چهار قطعه 167 ميليارد تومان است، اضافه کرد: از آبان سال 96 عمليات اجرايي سه قطعه آن آغاز و براي تکميل آنها افق 3 ساله در نظر گرفته شده است.
امجدي با بيان اينکه اين پروژه جزء 10 پروژه اولويت دار کشور معرفي شده است، يادآورشد: توپوگرافي خشن منطقه از ديگر عوامل تاثيرگذار بر روند اجراي اين پروژه است.
وي اضافه کرد: اين بزرگراه در حوزه کامياران- سنندج- نيازمند حفر 5 تونل ايجاد 9 پل بزرگ، خاکبرداري و ترانشه هاي عظيم است.
امجدي اشاره به اينکه در حال حاضر به دليل مشکلات موجود از تمام توان پيمانکارها استفاده نمي شود، گفت: براي تسهيل در روند کارهاي اين پروژه نيازمند همکاري دارات زي ربط براي جابجايي تاسيسات و تمامي مديران ارشد استاني است.
به گزارش ايرنا، کريدور شمال به جنوب از مرز بازرگان و جلفا در شمال غربي کشور آغاز شده و تا بندر امام خميني(ره) و بندر خرمشهر به طول کلي هزار و 328 کيلومتر امتداد دارد و سهم محور مياندوآب به کرمانشاه از اين کريدور 416 کيلومتر است که 320 کيلومتر آن در استان کردستان واقع شده است.
اجراي اين کريدور مزايايي چون تسهيل در ترافيک عبوري، صرفه جويي در مصرف سوخت، سامان بخشي به يکي از مهمترين محورهاي ارتباطي کشور و رونق بخشي به سرمايه گذاري ملي و گردشگري را به دنبال خواهد داشت.
کامياران در 65 کيلومتري جنوب سنندج واقع شده است.
7349
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه

سردار محمد عارف سپهری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: در راستای حراست و کنترل مرز‌های استان، مرزبانان هنگ مرزی بانه حین پایش و رصد نوار مرزی به تعدادی متجاوز حامل بار قاچاق مواجه شدند.

وی افزود: مرزبانان با اتخاذ مواضع مناسب، سد راه قاچاقچیان شدند و متجاوزان به محض مشاهده ماموران محموله خود را رها کرده و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و تاریکی شب، به عمق خاک کشور مقابل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی کردستان اضافه کرد: مرزبانان در پاکسازی و بررسی کامل محل ۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند آیفون را کشف کردند و مانع ورود غیر قانونی این محصول قاچاق به کشور شدند.

سردار سپهری با اشاره به تبعات قاچاق کالا، ادامه داد: مرزبانان این فرماندهی در راستای تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با عزمی راسخ در کنترل نوار مرز و مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق و ممنوعه تلاش می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر