Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: جوان 27 ساله بابلی دو بار به عمد قربانی یک خودروی سواری در بابل شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌هایپزشکی بابل اعلام کرد: ساعت ۲۲ امشب چهارشنبه ۹ اسفند ۹۶، طی گزارش مردمی با مرکز دیسپچ سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل، ضرب‌وجرح و خونریزی جوان ۲۷ ساله در میدان کشوری جنب پاساژ کشوری گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپچ سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل تکنسین‌های پایگاه دانشگاه را به محل حادثه Incident اعزام کرد که در کم‌ترین زمان ممکن درمحل حادثه حاضر شدند.
در این حادثه متاسفانه دو بار با خودرو سواری به عمد با مرد ۲۷ ساله برخورد می‌کنند و بعد مورد ضرب و جرح قرار می‌گیرد. در این حادثه پس از امنیت محل حادثه که توسط نیروی انتظامی انجام می‌پذیرد.
تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات پزشکی اولیه، مصدوم حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۷۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور

سخنگوی سازمان اورژانس کشور، جزئیات حوادث مهم هفته گذشته در کشور را اعلام کرد.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزئیات حوادث ترافیکی هفته گذشته گفت: در هفته‌ای که گذشت، ۲۳۳ حادثه ترافیکی به سازمان اورژانس کشور اعلام شد که به مصدومیت ۱۳۱۷ نفر و کشته شدن ۶۲ نفر، انجامیده است. در این بازه زمانی، ۱۱۱۷ مصدوم ناشی از حوادث رانندگی نیز به مراکز درمانی منتقل شدند. همچنین ۲۰۰ نفر در محل درمان شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره استان‌هایی که در هفته گذشته دارای بیشترین حوادث ترافیکی بودند نیز گفت:‌ در استان سیستان وبلوچستان ۲۲  حادثه با ۱۲۴ مصدوم و دو فوتی، استان فارس ۲۰ حادثه با ۱۰۸ مصدوم ۱۰ فوتی و و در استان تهران ۱۸ حادثه با ۷۹ مصدوم و شش فوتی رخ داده است.

وی افزود: در این بازه زمانی، ۱۱ حادثه در حوزه حمل و نقل عمومی داشتیم که ۱۰۸ مصدوم و دو کشته برجای گذاشت. همچنین در حوزه حوادث تریلی و کامیون ها نیز ۱۰۱ زخمی و ۲۱ کشته اعلام شده است. در حوزه تصادفات وانت‌بارها نیز در این هفته، ۷۲ زخمی و چهار کشته داشتیم.

یکتاپرست گفت: ۱۵ حادثه در مورد تصادفات موتورسیکلت‌ها به ثبت رسید که۵۶ نفر زخمی داشت و سه نفر نیز کشته شدند.

وی با اشاره به مهم‌ترین حادثه ترافیکی هفته گذشته افزود: در ۱۳ اردیبهشت ماه، یک دستگاه سمند با یک دستگاه خودروی سوزوکی  تصادف کرد که این حادثه در تبریز، چهار کشته و سه مجروح  برجای گذاشت. 

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در هفته گذشته، ۴۱۲ حادثه غیرترافیکی به ثبت رسید که مهم ترین آن حادثه حریق یک لنج در جزیره هرمز بود که باعث فوتن  سه نفر و زخمی شدن شش نفر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • واژگونی خودروی سواری در خواف منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • مصدومیت چهار نفر بر اثر واژگونی خودروی جیلی
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه