Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از رییس‌جمهور، وزیر ورزش، دبیر شورای عالی امنیت ملی و در راس همه مقام معظم رهبری درخواست کرد تا با تدبیر حکیمانه خود نسبت به رفع موانع فراروی کشتی‌گیران چاره‌جویی کنند. آفتاب‌‌نیوز : محمدرضا تابش در گفت‌و‌گو با ایسنا، استعفای رسول خادم و اعضای شوراهای فنی کشتی فرنگی و آزاد فدراسیون کشتی را بهت‌آور توصیف کرد و گفت: نباید بگذاریم عرصه بر یک قهرمان نام‌آور المپیک و جهانی آن‌ قدر تنگ شود که راهکار را در استعفا ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از رسول خادم و مربیان و کادر فنی فدراسیون کشتی می‌خواهیم خویشتن‌داری کنند و برای حل مشکلات صبور باشند.
نماینده مردم اردکان در مجلس ادامه داد: همه مسوولین امر باید به کمک کشتی که ورزش ملی و مدال‌آور ما در سطح جهانی است بشتابند و موانع و مشکلات را از سر راه کشتی ایران و فدراسیون کشتی بردارند؛ به ویژه این که بارها پرچم ایران به واسطه رشادت‌ها و قهرمانی کشتی‌گیران عزیزمان به اهتزاز درآمده و اشک شوق میلیون‌ها ایرانی وطن‌پرست را جاری کرده است.
تابش همچنین گفت: از رییس‌جمهور محترم، وزیر ورزش، دبیر شورای عالی امنیت ملی و در راس همه مقام معظم رهبری درخواست دارم تا با تدبیر حکیمانه خود نسبت به رفع موانع فراروی کشتی‌گیران ما چاره‌جویی کنند.
وی اضافه کرد: قاطبه نمایندگان و فراکسیون ورزش مجلس نسبت به این موضوع حساس هستند و با جدیت مساله را تا نیل به مقصود پیگیری خواهند کرد.
رییس فراکسیون ورزش مجلس در پایان تصریح کرد: نباید میدان را در یک ورزش ملی که با نام ایران در سطح جهان عجین شده خالی کنیم که سود آن تنها نصیب بدخواهان این ملت خواهد شد.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب های ویژه قرار دارد.

به نقل از ایسنا، میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902493

دیگر خبرها

  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان