Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از بخش تصویری روزنامه وال استریت ژورنال، سست شدن معنویات در جامعه مهمترین علل افزایش خودکشی در آمریکا است.

آمریکا همیشه به عنوان سرزمین فرصت‌ها به خود افتخار می‌کرده است، اما این تصویر از آمریکا در حال کمرنگ و محو شدن است.
پروفسور انگس دیتون برنده نوبل اقتصاد و همسرش آن کیس که هر دو در دانشگاه پرینستون تدریس می‌کنند، می‌گویند برای اکثریت مردم واقعیت رویای آمریکا در حال محو شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
انگس دیتون گفت: «من درباره جهانی نگرانم که ثروتمندان قوانینی را تصویب می‌کنند که خودشان به آن عمل نمی‌کنند، اما بقیه باید به آن‌ها عمل کنند.» 
آن کیس هم گفت: «در دویست و پنج سال گذشته دموکراسی در مسیر اضمحلال حرکت کرده است و اگر این وضع ادامه پیدا کند به پایان راه می‌رسد.»
انگس دیتون گفت: «دموکراسی در لبه پرتگاه قرار دارد.»
این دو استاد دانشگاه سرگرم تحقیق درباره این معما هستند که علت افزایش میزان خودکشی در یک دهه اخیر در آمریکا چیست و مفهوم آن برای کشور ما چیست؟ 
آن کیس گفت: «در همه ایالت‌ها میزان خودکشی سفیدپوستان بین سن پنجاه تا پنجاه و چهار سال افزایش چشمگیری داشته است و این نشان می‌دهد اشکالی وجود دارد.» کد ویدیو دانلود فیلم اصلی البته بررسی‌های این دو نفر نشان می‌دهد خودکشی در جامعه آفریقایی تباران آمریکا در سنین بین پنجاه تا پنجاه و چهار افزایشی نداشته است و میزان آن بسیار کمتر از سفید پوستان بوده است.
آن کیس گفت: «باید توجه داشت سفیدپوستان ثروتمندترند به علاوه در جامعه آفریقایی تباران، شما بیشتر احساس تعلق به جامعه دارید و خود را تنها احساس نمی‌کنید.» 
انگس دیتون گفت: «مسائل اقتصادی می‌تواند یکی از عوامل این مسئله باشد، اما در نهایت عامل اصلی افزایش خودکشی سست شدن جامعه و معنویات در آن است که مردم را به خودکشی سوق می‌دهد.»
انگس دیتون افزود: «شکی نیست اگر مشکلات اقتصادی کمتر باشد، زندگی مردم بهتر می‌شود، اما نمی‌توان این خودکشی‌ها را به داشتن پول بیشتر یا کمتر نسبت داد.»

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۸۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه وحشتناک خودکشی یک زن با اسلحه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 تصاویری از خودکشی یک زن با اسلحه در سالن تمرین تیراندازی منتشر شده که نشان می‌دهد او حین تمرین تیراندازی و با استفاده از غفلت مربی تیراندازی، کلت را در دهانش می‌گذارد و با شلیک به زندگی‌اش خاتمه می‌دهد. این لحظات را با این توضیح می‌بینید که برای اشخاص زیر 18 سال و بیماران قلبی و روحی مناسب نیست.

دیگر خبرها

  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • سناریوی خودکشی، قتل از آب درآمد
  • نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی
  • دو عامل چاقی که دور از ذهن هستند
  • فیلم دردناک از خودکشی ناگهانی یک زن حین تیراندازی
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده خودکشی یک زن در سالن تیراندازی
  • لحظه وحشتناک خودکشی یک زن با اسلحه
  • مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات
  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • فطرت بیدار عامل اعتراض دانشجویان علیه رژیم صهیونیستی است